Aşırı Terleme Tedavisi

Aşırı terleme, ter bezlerinin aşırı çalışmasına bağlı olarak deri yüzeyine salgılanan ter miktarının artması olarak tanımlanır. En sık avuç içi, ayak tabanı ve koltuk altlarında görülür. Aşırı terleme tedavisi ise botox enjeksiyonları uygulanarak bu durumun ortadan kaldırılmasına denir.

Botox yani Botulinum toksini, sinir uçlarından ter bezlerini uyaran madde salınmasını engeller ve böylece terlemeyi durdurur. Aşırı terleme tedavisinde botoks uygulaması 30 yıldan uzun zamandır kullanılmaktadır.

Aşırı terleme tedavisi kimlere uygulanabilir?

Tedavi hamileler, emziren anneler ve bazı özel kas-sinir hastalığı olanlar dışında herkese uygulanır.

Nasıl uygulanır?

Uygulama yapılmadan önce o bölgeye anestezik etkisi olan krem sürülür ve ağrı hissinin azaltılması hedeflenir. Uygulama aşırı terleyen bölgedeki derinin içine özel, ince uçlu iğnelerle yapılır.

Kaç seans uygulanır?

Aşırı terlemeye karşı yapılan botox uygulamalarında genellikle bir seans yeterli olur. Etkisi 6-8 aya kadar devam eder.

Aşırı terleme tedavisinde herhangi bir yan etki gözlemlenir mi?

Botox son derece güvenilir ve doğal sonuçları olan, geçici süre ile etki eden (6-8 ay) dünyanın her yerinde yaklaşık 30 yıla yakın zamandır yaygın bir şekilde uygulanan üzerinde onbinlerce klinik çalışma yapılmış etkinliği kanıtlanmış bir işlemdir. Bilinen herhangi bir yan etkisi yoktur.

Aşırı terleme tedavisi fiyatı nedir?

Aşırı terleme tedavisi fiyat bilgisi için 05425271414 tıklayabilirsiniz.

Cildiniz için size özel önerilere 05425271414 ulaşabilirsiniz.

Sağlıklı ve güzel günlerde görüşmek üzere…