Cildimizdeki gözenekler zamanla sigara, toz gibi dış etkenler, yağ bezlerinin salgıları, hücrelerin kendilerini sürekli yenilemeleri ve atılmaları nedeniyle tıkanır. Cildimiz donuklaşır, siyah noktalar oluşur. Cilt bakımı ile cilt temizlenir, gözeneklerimiz açılır, kan dolaşımı hızlanır. Cilt bakımı cildimizin canlı ve temiz bir görünüme kavuşmasına yardımcı olur.

Medikal cilt bakımının amacı gözeneklerin temizlenmesi, cilde oksijen sağlanması, parlaklık, canlılık ve tazelik verilmesi ve lenf drenajı ile toksinlerin atılmasıdır. Medikal cilt bakımı, cildi dış etkenlere ve yılların oluşturacağı yıpranmaya karşı korumak için ayda bir yapılmalıdır.

Cilt bakımı işleminden önce cildin muayenesinin yapılması gerekir. Cilt tipi, yıpranma derecesi, mevcut problemler, yaş gibi faktörler dikkate alınarak hangi cilt bakımı ürünlerinin kullanılacağı tespit edilir ve kişiye özel cilt bakım programı oluşturulur.

Cilt bakımı işlemi, yapılacak bakımın özelliklerine göre 1-1,5 saat sürmektedir.

Cilt Bakım Sonuçları:

• Cilt yüzeyindeki ölü hücreler temizlenerek, tıkanmış gözenekler açılır.
  • Cilt nemlendirilerek canlı ve parlak bir görünüme kavuşturulur.
  • Cilt leke ve sivilcelerden arındırılır.
  • Lifting etkisi yaparak sıkılaşma ve daha genç görüntü sağlar.

Cilt Bakımında Dikkat Edilmesi Gerekenler

Cilt bakımı yaptıran kişilerin ortamın temizliğine, kullanılan araçların (sünger, havlu, fırça v.b) temizliğine ve cilt bakımında kullanılan ürünlerin ne olduğuna dikkat etmeleri önemlidir. Kullanılan ürünler cilt ph sı ile uyumlu, etkinliği kanıtlanmış, alerjen ve kanserojen madde içermeyen, sağlık bakanlığınca onaylanmış ürünler olmalıdır.

Dr.Lida Çiteli’den tedavi detayları ve fiyat bilgisi almak için lütfen aşağıdaki formu doldurunuz.