Cosmelan ve Dermamelan tüm lekelerin tedavisinde kullanılan en etkili yöntemlerden birisidir.
Enzim peeling ( Cosmelan – Dermamelan ) azeleik asit, kojik asit, askorbik asit ve fitik asit etken maddelerinin, yardımcı maddelerle birlikte dengeli karışımından oluşan bir maske ( leke maskesi ) uygulamasıyla başlayan, devamında aynı etken maddeleri içeren devam kremi ve yapılandırıcıların da kullanıldığı bir tedavi metodudur

Cosmelan ve Dermamelan’ın soyucu etkisi de bulunmaktadır fakat Trikloroasetik asit (TCA) ve diğer soyucu asitleri içermez. Bu sebeple yan etki riski çok çok azdır.Bu ürünlerle yapılan leke tedavisinin diğer bir avantajı ise diğer peeling yöntemlerine göre çok çok daha az rahatsızlık vermesi ve her türlü cilt tipine uygulanabilmektedir.Enzim peeling içerdiği asitlerin ve vitaminlerin, güçlü antioksidan ve kollajen üretici özellikleri de dokunun renginin yapılanarak açılmasını sağlar.Asıl etkisinin soyulma ile değil doku içinde enzim blokajı ile gösterir,Deri yüzeyinde tedavi başlangıcında yaşanan hafif soyulmalar ile ise deri yüzeyindeki yoğunluğu azaltır.

Enzim peeling(Cosmelan-Dermamelan) derinin degrade edici solüsyonla temizlenmesi ve hazırlanmasının ardından maske uygulaması yapılır.Maske ciltte 8-12 saat kalır, maske temizlendikten sonra onarıcı ve leke açıcı ev bakım ürünleriyle ayrıca gündüz güneş koruyucu kullanılarak tedavi evde devam eder.Kişi bir süre sonra kontrole cağrılır.
Enzim peeling ( Cosmelan – Dermamelan ) uygulaması sonrası deride ne gibi değişiklikler olur ?
Maske deriden uzaklaştırıldıktan sonra, uygulama alanında kızarıklık, yerini birkaç gün içinde pembeliğe bırakırken deride hafif soyulmalar yaşanır. Bir haftadan sonra derideki pembeliğin geçmesi ile beraber lekelerde kaybolma gözlenmeye başlanır. Bir ay gibi bir zaman sonra %90 civarında iyilik hali elde edilebilir.
-Yüzdeki aşırı pigmentasyondan kaynaklanan lekeler
-Derideki koyu lekeler
-Cildin yaşlı görünümü ve yaşlılık lekeleri
-Melasma
-Cholasma
-Akne izleri
– Yüz
-Boyun ve dekolte bölgesi
-Karın
-Bacaklar ve eller
-Leke tedavisinde çok etkili ve güvenlidir.
-Deride parlak ve taze bir görünüm yaratır.
-Uygulama ağrısızdır.
-Çok hızlı sonuç alınır(1 hafta-1 ay içerisinde)
-Hassas ciltlerde dahil olmak üzere her türlü cilt tipine uygulanabilir.
-Etkisi kanıtlanmıştır.
– Ürünün içeriğindeki herhangi bir maddeye alerjisi olan
-Kronik cilt rahatsızlıkları olan.
-Aktif uçuk(sık sık uçuk hikayesi varsa işlemden 2 gün önce 5 gün süre ile devam edilecek ağızdan uçuk tedavisi başlanmalıdır) ya da uygulama alanında enfeksiyonu olan kişilerde.
-Gebelik ve emzirme döneminde olan,
-Rozase (gül hastalığı) denen genelde kızarıklık ve kılcal damarlanma artışı ile seyredenhastalığı olanlarda tedavi uygulanamaz.

Dr.Lida Çiteli’den tedavi detayları ve fiyat bilgisi almak için lütfen aşağıdaki formu doldurunuz.