Lenf Drenaj (Presso Terapi)

/Lenf Drenaj (Presso Terapi)
Lenf Drenaj (Presso Terapi) 2019-06-20T11:53:31+03:00

Yazımıza oy verir misiniz?1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3,50 out of 5)

Pressoterapi Lenf Drenaj uygulaması dolaşımı düzenleyerek selülitin azalmasına yardımcı olan uygulamalardan biridir. Lenf drenaj uygulaması kan akışını hızlandırarak, toksinleri lenf dolaşım sistemi tarafından vücuttan atılmasını sağlar. Ayrıca dokuların daha fazla oksijenlenmesini ve kılcal damarların görünümünün iyileştirilmesini ve vücutta oluşan ödemin azaltılmasını sağlar. Ameliyat sonrası oluşan ödemin atılması amaçlıda kullanılmaktadır.

Lenf drenaj masajı, diğer adı ile pressoterapi, vücudumuzda bulunan basınç noktalarına dışarıdan sistematik bir şekilde ve farklı bölgelere farklı miktarlarda uygulanan basınç aralığı ile kan dolaşım sisteminin hızlanmasını veya düzelmesini bu sayede de vücutta yavaş çalışan veya çalışmakta zorluk çeken dolaşım sistemini hareketlendirmeyi ve hızlandırmayı hedefleyen bir tedavidir.

Pressoterapi uygulamalarının sonucunda selülit görünümünü azalttığı, cildin elastikiyetinin artmasına yardımcı olduğu, bölgesel incelmeyi desteklediği, gevşeyen kas dokusunun ve sarkık deri dokusunun toparlanmasına yardımcı olduğu ve lenfatik sistem sorunlarını azaltığı tespit edilmiştir.

Pressoterapi bölgesel incelme de, selülit tedavisinde, vücutta aşırı su tutulması (ödem) durumunda vücutta birikmiş olan toksinlerin atılmasında tek başına kullanıldığı gibi, yine bu tedavilere yardımcı olarak da kombine tedavi olarak kullanılır. Haftada 1 ya da 2 gün olarak 10 seans şeklinde uygulanmaktadır

Dr.Lida Çiteli’den tedavi detayları ve fiyat bilgisi almak için lütfen aşağıdaki formu doldurunuz.