Migren Tedavisi

migren-tedavisi

Btox, “Clostridium Botulinium” adındaki mikroorganizmadan laboratuvar koşullarında üretilen bir nörotoksindir. Bu nörotoksin migren tedavisinde kullanılırken seyreltilir ve çok küçük dozlarda migrene neden olan kaslara enjekte edilir.

Btox ile Migren tedavisi kimlere uygulanabilir?

Btox ile migren tedavisi,

• Gebe olmayan kadınlara.
  • Bebeğini emzirme sürecini tamamlayan kadınlara.
  • Migren dışında, ciddi bir sağlık problemi olmayan kadın ve erkeklere.
  • Hormonal gelişim ve değişim dönemi tamamlanmış olan tüm bireylere uygulanabilir.

Btox ile Migren tedavisi nasıl uygulanır?

Migren tedavisi amacıyla uygulanan btox uygulamasında hastanın alnına, iki şakaklarına, boynuna ve ensesine 31 noktadan enjeksiyon uygulaması yapılır. Çok ince ve küçük iğnelerle yapılan bu uygulama hastanın durumu değerlendirilerek 6 ay sonrasında tekrar uygulanabilmektedir.

Btox ile Migren tedavisinin faydaları nelerdir?

Btox’un kas gevşetici özelliğinin olması kronik hale gelen migren ağrılarında etkili olabilmektedir. Btox kasları geçici bir süreyle gevşeterek hareketsiz bırakır ve kasların arasından geçen sinirler üzerindeki baskının kaldırılması sağlar.

Btox uygulaması ile migren tedavisine başvuran hastaların ortalama %70’inden fazlasında ağrıların çok fazla hafiflediği ya da tamamen ortadan kalktığı gözlenmektedir. Btox ile tedavi edilen migren kaynaklı baş ağrıları kişide psikolojik sorunlara neden olduğu için bu tedavi sonrasında hastalarda büyük oranda rahatlama ve tabiri caizse yeniden doğma hissi yaşanmaktadır.

Btox ile Migren tedavisi kaç seans uygulanır?

Enjeksiyondan sonra oluşan kas gevşemesi 3 ay ile 6 ay arasında devam eder. Hastanın durumu değerlendirilerek 6 ay sonrasında tekrar uygulanabilmektedir.

Btox ile Migren tedavisinde herhangi bir yan etki gözlemlenir mi?

Halk arasında btoksun bir yılan zehri olduğu ya da btoksun felç ettiği söylenir ama bu bilgilerin kesinlikle yanlış bilinen bilgiler olduğunu söyleyebiliriz. Btox, yani Botulinum toksini 50 yılı aşkın süredir tıp dünyasında yaygın bir şekilde kullanılan bir materyaldir.

İşlem sonrasında uygulanan buz kompresi şişlik ve ağrı oluşmasını engelleyecektir.

Btox ile Migren Tedavi sonrası nelere dikkat etmeliyim?

İşlemden sonra günlük hayatınıza ve işinize hemen dönebilirsiniz. Tedavi sonrasında,

• Yaklaşık 1- 2 saat başımızı dik pozisyonda tutmalıyız.
  • 24 saat zorlayıcı egzersiz, ağır spor ve hareketlerinden uzak durulmalıdır.
  • Birkaç gün hamam sauna gibi spa gibi merkezlerden hizmet almamak yeterlidir.

Btox ile Migren tedavisi fiyatı nedir?

Migren tedavisi uygulamasının fiyat bilgisi için 05425271414 tıklayabilirsiniz.

Cildiniz için size özel önerilere 05425271414 ulaşabilirsiniz.

Sağlıklı ve güzel günlerde görüşmek üzere…