Bağımlılık ve benzeri bir durum yaratan maddelere karşı uygulanan ve o maddeye özgü elektromanyetik frekansların vücuttan silinmesi işlemidir. Karbonhidrat grubu gıdalar üzerinden yapılır. Kişinin bu terapi sonucunda iştahı azalır, porsiyonları küçülür ve kolayca doymaya başlar.

Rezonans terapisi karbonhidratlara karşı iştahı azaltıp kilo verebilmenizi kolaylaştırır.İştahın azalması ve zayıflamanın başlaması genellikle iki seans sonra görülebilmekteir. Quitt Rezonans terapilerinde ilk seanstan itibaren fazla çaba harcamadan yediklerimizin azaldığını görmekteyiz.

1.Haftadan sonra artık bağımlı olduğumuz çikolata, tatlı, hamur işlerini artık aramadığı farkedilir.

2.Haftadan sonrada vücudumuzda birçok kronik ağrının, uykusuzluğun, bağırsak problemlerinin kendiliğinden iyileşebildiği görülür. Sakinleşip daha sabırlı ve daha iyi hissedildiği farkedilir.

• quitt rezonansHamur işi, börek, simit, makarna gibi unlu mamuller üzerinden yapıldığında kişinin bu gıdalara olan düşkünlüğü azalır ve kilo verme sürece başlayabilir. Bununla birlikte migren, bağırsak problemleri, psikolojik birçok problemin kendiliğinden düzeldiği görülecektir.
  • Tatlılar, pastalara olan düşkünlük tıpkı alkol ve sigara bağımlılığına benzer bir bağımlılık yapabilmektedir. Bunlara olan bağımlılık kişilerde insülin direncine yol açmakta hatta ilerleyen yaşlarda şeker hastalığına sebep olmaktadır. Quitt Rezonans ile bu bağımlılık tedavi edilerek bu hastalıkların oluşmaması için önlenme terapisi yapılabilmektedir.
  • Çikolata bağımlılığı son yıllarda gittikçe artan bir bağımlılık olmaktadır. Quitt Rezonans bu bağımlılıktan kişiyi uzaklaştırmaya yönelikterapi uygulanır.
  • İnek sütü alerjileri en sık görülen gıda intoleranslarından biridir. İnek sütü intoleransı ileride birçok hastalığa zemin hazırlamaktadır. Quitt Rezonans ile yapılan terapide bu hastalıkların oluşması önlenebilir.
  • Çok şekerli meyveler, “çok sevme” yada “düşkün olma” hali de bu terapiler ile giderilebilir.
  • Fazla tuz kullananlar için, terapiler diğer gıdalarla birlikte tuz üzerinden de yapılır ve kişilerin tuza “düşkün olma” hali giderilebilir. Kahve, terapiler ile kahve alımının azalması sağlanabilir.

Dr.Lida Çiteli’den tedavi detayları ve fiyat bilgisi almak için lütfen aşağıdaki formu doldurunuz.