Selülit Tedavisi

Selülit (hidrolipodistrofi), derinin alt tabakasındaki yağ dokusunun sıkışması sonucu kan dolaşımının engellenmesi nedeniyle derinin üst kısmında portakal kabuğuna benzer bir görünümün oluşmasına denir. Deriye dokunulduğunda cildin pürüzlü ve sertleşmiş olduğu gözlemlenir.

Selülit sıradan bir yağlı doku değildir. Özellikle deriye yakın yağ dokusunun hasara uğramasıyla oluşur. Yağ dokusu etrafındaki liflerin (kolajen ve elastin) yapısının bozulmasıyla, yağ hücreleri küçük lobüller halinde sıkıştırılarak portakal kabuğu görünümü ortaya çıkar.

Selülit tedavisi kimlere uygulanabilir?

Erkeklerde nadiren oluşan selülit problemi, kadınların %90-95’inde vardır. Ergenlik çağından itibaren, kilolu ya da zayıf her yaştaki kadında görülebilir; fakat kilolu kişilerde, selülitin deride oluşturduğu bozukluk daha belirgin olur.  Selülit problemi daha çok kalça, basen, dizin ve bileğin iç kısımları, baldırların arkası ve üst bacak bölgelerinde yoğunlaşır.

Selülit giderme tedavisi; hamilelere, emziren annelere ve uygulama bölgesinde aktif cilt hastalığı olan kişilere uygulanmaz. Bu özelliklere haiz olmayan 18 yaşını geçmiş kişilere selülit tedavisi uygulanabilir.

Selülit tedavisi nasıl yapılır?

Selülit tedavisinin detayları için aşağıdaki linklere tıklayabilirsiniz.

Velashape III

Mezoterapi

Lenf Drenaj (Presso Terapi)

Radyofrekans

Selülit tedavisi kaç seans uygulanır?

Selülit tedavisi seansları; kişinin vücut yapısına ve ihtiyacına göre, uzman hekim muayenesinde belirlenmekte dolayısıyla kişiye göre değişiklik göstermektedir.

Selülit tedavisinde herhangi bir yan etki gözlemlenir mi?

Selülit giderme tedavileri sırasında ya da sonrasında hiçbir yan etki gelişmesi beklenmez. Selülit giderme sırasında ve sonrasında geçici kızarıklıklar ve kaşıntılar normaldir.

Selülit tedavisi sonrası nelere dikkat etmeliyim?

Selütin olmaması, artmaması ya da selülitin tedavi sonucu ortadan kalkması veya büyük ölçüde düzelme sağlandıktan sonra, bu durumun sürdürülmesi de size bağlıdır. Ne yazık ki selüliti oluşturan olumsuz metabolik süreçler devam etmektedir. Korunma ancak yaşamınızda yapacağınız bazı olumlu değişikliklere bağlıdır. Korunmada dikkat edilmesi gerekenler:

KİLO VERMENİZ VE İDEAL KİLONUZU KORUMANIZ GEREKLİ!

Selülit her ne kadar zayıf kişilerde de var olsa dahi, fazla kilolar ile arttığı bir gerçektir. Bundan dolayı kurtulacağınız fazla kilolar, selülitten kurtulmanıza da yardım edecektir. Ayrıca kilonuzu sabit tutmanızda çok önemlidir. Sık kilo alıp verme derideki esneklik kaybı ile selülite zemin hazırlar.

BESLENMENİZDE KALICI DEĞİŞİKLİKLER YAPMANIZ GEREKLİ!

Tuzlu, şekerli ve yağlı gıdalar yanında kahve, nescafe, kola ve alkolden de uzak durulmalı. Beslenmenizin sebze ve meyve ağırlıklı olmasına dikkat etmeniz çok önemlidir.

Selülit tedavisinin fiyatı nedir?

Selülit tedavisinin fiyat bilgisi için 05425271414 tıklayabilirsiniz.

Cildiniz için size özel önerilere 05425271414 ulaşabilirsiniz.

Sağlıklı ve güzel günlerde görüşmek üzere…