İnsan vücudu elektromanyetik frekanslara sahip bir organizmadır. Hücrelerin, dokuların, organların hepsinin kendine özgü frekansları vardır ve bir arada kişinin genel frekans spektrumunu oluştururlar. Elektromanyetik alan, elektromanyetik parçacıklar veya elektromanyetik dalgalar (titreşimler) olarak kendini gösterir, düzenlenmesi ve kontrolü ise bilgi akışı ile sağlanmaktadır.

Sigara bırakma terapisi
Quitt Rezonans ile Sigaraya karşı vücutta silkelenme ve temizlenme durumu yaratarak tek seansta bağımlılıktan kurtulmaya yardımcı olunur. Uygulama 45 dk sürer ve tek seanstır. Uygulam esnasında rahatlama hissi duyulur. Biorezonans tedavisi her yaşa ve cinsiyette uygulanabilir.

Hastalık yada bağımlılık durumlarında insan vücudundaki frekans uyumu bozulur, Toksin, Virus, Mantar, Allerjen gibi hasta edici durumlar vücudumuza girdiğinde metabolizmanın titreşim ahengi bozulur, bu durumda çeşitli hastalıklara yol açmaktadır. Hastalıklı dokuya yaydıkları frekansın tam tersi yönde frekans göndererek bu hastalıklı durumu ortadan kaldırma yöntemine Rezonans Terapileri denir.

quitt rezonansRezonans tedavisinde;

* Cilt üzerine elektrotlar konulur.

* Cihazın giriş yerine yapılacak tedaviye göre maddeler konulur(Karbonhidrat grubu veya Sigara veya Alkol)

* Cihazın giriş yerine kişiden alınan idrar konulur.

Bunlardan alınan frekanslarla Quitt Rezonans cihazı içinde filtre içinden geçirilerek sabit fazlı olarak ters çevirilerek kişinin vücuduna verilir.

Bu bilgi alışverişi ile hücrelerin eski düzenli hale kavuşulmasına yardımcı olunur.

Dr.Lida Çiteli’den tedavi detayları ve fiyat bilgisi almak için lütfen aşağıdaki formu doldurunuz.