Toplumda sivilce adı ile bilinen akne gençlerin %85’inde, erişkinlerin ise %30’unda görülebilmektedir. Deride bulanan yağ bezlerinin bir hastalığı sonucu oluşum gösteren, normalde salgılanan yağların deri yüzeyine çıkarak atılması gerekirken, özellikle ergenlik döneminde salgılanan yağ oranın artması sonucu gözenekler tıkanır ve bu tıkanma sonucunda akne oluşumu görülür. Akne oluşumu en çok yüz bölgesinde görüldüğü gibi aynı zamanda çene, boyun, omuz, sırt, kollar ve bacaklarda da görülebilmektedir.

Akne ve sivilce izi tedavisi co2 eco lazer ile yapılmaktadır.

Akne oluşumunda görülen dört temel etken vardır;

• Bakteriler
  • Hormonlar
  • Folikülün içindeki değişiklikler
  • Artan sebum üretimi

Akne tedavisi nasıl uygulanmaktadır?

Birçok farklı türde ve ciddiyet derecelerine sahip akneler ve bu aknelere göre farklı tedavi seçenekleri vardır. Akne tedavisi doktorunuzun kontrolünde güvenli bir şekilde Q-Switched Nd:YAG Lazer ile tedavi edilebilmektedir. Doktorunuzun önerilerine uymanız ve tedavi sürecini aksatmadan sürdürmeniz durumunda akne tedavisinden kısa süre içerisinde olumlu sonuçlar alabilirsiniz.

Akne tedavisi neden uygulanmalıdır?

Akneler kişiden kişiye farklılık göstererek belirli dönemlerde ortaya çıkmakta ve zamanla iyileşmektedir. Fakat bu iyileşme süreci içerisinde kist ve nodüller sebebi ile cildinizde iz kalma ihtimali çok yüksektir, iyileşme sürecinde akne tedavisi ile süreci destekleyerek ciltte iz kalması önlenmektedir. Akne sonrası oluşan izleri daha sonradan tedavi etmek daha zor olacağı için akne tedavisi mutlaka zamanında yapılmalıdır. Akne tedavisindeki diğer bir amaç ise akneli geçirilen süreyi kısaltmak ve kısa süre içerisinde cildi pürüzsüz hale getirmektedir.

Dr.Lida Çiteli’den tedavi detayları ve fiyat bilgisi almak için lütfen aşağıdaki formu doldurunuz.