H-100 Aşısı

İnsan vücudunun protein, karbonhidrat ve vitaminler gibi günlük gereksinimleri olduğu gibi cildin de günlük gereksinimleri vardır. Bu gereksinimlerden en önemlisi cildin yapı taşlarından biri olan hyaluronik asittir.

Hyaluronik asit vücuttaki bağ dokusunda, eklemlerde ve cildin doğal yapısında yer alan glikozaminoglikan isminde amino asit içeren polisakkarit formunda bileşenlerden bir tanesidir. Bu bileşenler bağ dokusuna esneklik ve nem kazandırır. H-100 aşısı, içerisinde yüksek oranda Hyaluronik asit ve amino asitler bulunan güçlü bir cilt kokteylidir. İnsan derisi zaman içerisinde elastikiyet ve nem kaybına uğrar. Bunun sebebi de cildin yavaş yavaş Hyaluronik asit ve kolajen kaybına uğramasıdır. Bu kayıplarla beraber cildin amino asitleri ve peptidleri de zamanla hasara uğrar ve cilt yaşlanma belirtileri ortaya çıkar.

H-100 aşısı, yoğun miktarda Hyaluronik asit, mannitol, vitamin, mineral, amino-asit ve aktivasyonu arttıran ve tetikleyen çok etkili bir cilt gençleştirme ürünüdür. İçeriğinde çok yüksek oranda en güçlü antioksidanlardan ve nem tutuculardan olan %5 oranında mannitol bulunur. H-100 aşısı, yaş alma veya genetik faktörlere bağlı olarak kişilerin cildinde oluşan sarkmaların ve kırışıklıkların giderilmesinde yardımcı olan medikal bir tedavidir. “Hyaluronik Asit”, en çok bebeklerin cildinde bulunur. Hyaluronik asitin enjeksiyon ile dışarıdan takviye edilmesiyle cilde yeniden nem, parlaklık, esneklik ve canlılık kazandırılabilir.

Cilt zaman içerisinde kolajen kaybına da uğrar. Aşırı kolajen kaybına uğrayan cilt sarkar ve gevşer. H-100 cilde enjeksiyon yoluyla verildiğinde cildin nemli ve parlak görünmesini sağlar. Aynı zamanda yeni kolajen üretimini de tetikler. H-100 aşısı; cildi tedavi ettiği ve yaşlanma belirtilerini azalttığı için; Gençlik Aşısı olarak da adlandırılır.

H-100 Aşısı İçeriği Nedir?

Hyalüronik asit: Ciltte su tutan dokuların onarımını sağlar cildin elastikiyet özelliğinin artmasına yardımcı olur. Cildin nem oranını yükseltir.

Mannitol: Ödem çözücü etkisi vardır ve bilinen en etkili anti–oksidanlardan biridir. Hyalüronik asidin cilt dokularındaki ömrünü uzatır.

Pro kolajen Peptit: Kolajen bir büyüme faktörüdür. Ciltteki kırışıklık ve mimik çizgilerinin açılmasına yardımcı olur.

Hexapeptide-8: Büyüme faktörüdür. Ciltteki kırışıklık ve mimik çizgilerinin açılmasına yardımcı olur.

Pentapeptide-18: Cilt kaslarının kasılma oranını düşürerek kırışıklıkların açılmasına yardımcı olur.

Dmae %3.5: Cilt altı kas dokusunu destekleyerek ciltte sıkılaşmaya ve sarkmaların azaltılmasına yardımcı olur. Anti-oksidan etkisi vardır.

Organik Silica: Kolajen ve elastik fibrillerin artışını sağlayarak cilt tonunun düzeltilmesine yardımcı olur.

Vitamin (B1-B6): B vitaminleri anti-oksidan etkilidir ve cildin yaşlanma sürecini yavaşlatır.

Amino Asitler: Ciltte hücre yenilenmesini artırır.

H-100 Aşısı nasıl uygulanır?

H100 aşısı uzman doktor tarafından yapılmaktadır. Aşının yapılacağı bölgeye lokal anestezi kremi sürülür. Cilt altına mezoterapi yöntemiyle H100 aşısı uygulanır. Bir mezoterapi yöntemi olan H100 aşının uygulanması için öncelikle diğer mezoterapilerde yapıldığı gibi cilt temizlenir ve anestetik krem sürülür. Anestetik kremler 15-20 dakika bekletilir. Sonrasında cilt kremden dezenfekte edilir. Dezenfekte işlemi bittikten sonra H100 aşısı 1’er santim aralar ile uygulamanın yapılacağı bütün bölgeye deri içine enjekte edilerek yapılır. H100 uygulaması yapılırken çok ince iğneler kullanılmaktadır. İğnelerin ince olması ve öncesinde anetezi uygulandığından ağrı, acı, sızı hissi en alt seviyededir. H100 aşısının süresi lokal anestezi kreminin sürülmesi ile birlikte ortalama 30 dakika kadar sürmektedir.

H-100 Aşısının faydaları nelerdir?

Uzun yıllar süren araştırmalar ve tetkikler sonucunda üretilen H100 aşısının çok çeşitli faydaları vardır. Bu faydaların arasında:

• Hyaluronik Asit’in aktivasyonunu devam ettirip dokudaki ömrünü uzatır.
  • Yıllar içerisinde oluşan kırışıklıkların ve yüz mimik çizgilerinin açılmasını sağlar.
  • Derinin sıkılaşması ve daha diri görünmesini sağlar.
  • Ciltteki hücre yenilenmesini hızlandırır.
  • Derinin sarkmaların azalmasını sağlar ve deri altındaki kas dokusunu destekler.
  • Cildin elastikiyetinin artmasına yardımcı olur.
  • Cildin su tutmasını sağlayarak nemlenmesini artırıp dokuları tamir eder.
  • Cildin biyolojik onarım sürecini hızlandırır.
  • Cildin daha yavaş yaşlanma sürecine girmesini sağlar.
  • Cilt altı kas dokusunu destekler.

H-100 Aşısı kaç seans uygulanır?

H100 aşısı, yüz, boyun, gıdı, dekolte ve el üzeri için kullanılmaktadır. Her insanın cildinin elastikiyet kaybı, yaşlanma belirtisi, tedaviden beklentisi ve tedavi ihtiyacı farklıdır. Medikal estetik uzmanları kişilerin ihtiyaçlarını belirledikten sonra H100 aşısının tedavi seanslarını kişiye özel olarak belirlemektedirler. Genellikle tedavi süresi:

• Genç ciltlerde yaklaşık olarak 2 seans yeterli olmaktadır. Seanslar arası 2 veya 3 hafta tutulmaktadır.
  • Orta yaştaki ciltler için ortalama olarak 2 veya 3 seans yeterlidir. Seans aralıkları için 2 veya 3 hafta idealdir.
  • Yıpranmış ve yaşlanmış ciltler için ortalama 3 veya 5 seans gereklidir. Seans aralıkları ise 1 veya 2 hafta idealdir.
  • Cildin durumuna göre belirlenen seanslar uygulanmaya başladığında ciltte belirgin değişiklikler olur. İdeal süreler tamamlandığında kişilerin ciltlerinde gözle görülür olumlu değişiklikler elde edilir. Aşının içinde bulunan ve bilinen en güçlü antioksidanlardan birisi olan mannitol aşının dokudaki tesirini ve kalıcılığını artırmaktadır. Kalıcılık ve tesirinin yanı sıra ödem sökücü etkisi bulunan mannitol, ciltte suyu tutan dokuların onarımını sağlayan Hyalüronik asidin cilt dokularında daha uzun süre kalmasına yardımcı olur. Böylece cilt daha çok elastikiyet kazanır.

H-100 Aşısı uygulamasında herhangi bir yan etki gözlemlenir mi?

Ciddi bir yan etkisi bulunmamaktadır. Alerjik reaksiyona neden olabilecek herhangi bir nükleik asit ve protein bulunmadığından son derece güvenilir ve sağlıklıdır. H100 aşısının uygulanması anında, geçici ve anlık olarak beliren kızarıklık, şişlik, hassasiyet ve morluk görülebilir. Yan etkiler kısa sürede geçmektedir. H100 aşısının içeriğinde yüksek oranda bulunan hyaluronik asit cilt içerisinde normalde bulunduğu için alerjik reaksiyona sebebiyet verecek bir durum yaşanmaz.

H-100 Aşısı uygulama sonrası nelere dikkat etmeliyim?

Cilde uygulanan diğer mezoterapi yöntemlerinde olduğu gibi H100 aşısından sonra da dikkat edilmesi gereken bazı hususlar vardır. Bu hususlar arasında;

• H100 aşısı uygulaması gerçekleştikten sonra ilk 24 saat içinde spor yapılmamalı, aşıdan sonraki 2 gün içinde ağır spor hareketlerinden kaçınılmalıdır.
  • Sauna, hamam kullanımından kaçınılmalı, aşırı sıcak banyo yapılmamalı, aşırı sıcaktan uzak durulmalıdır.
  • Direk güneşe maruz kalınmamalıdır. Güneşten korunmak için kullanılması gereken ürünler doktor tarafından belirlenmeli, doktorun verdiği ürünün dışında güneş koruyucu kullanılmamalıdır.
  • Uygulamanın yapıldığı bölgeye sert masaj yapılmamalı, hafif hafif masaj yapılabilir.
  • Aşıdan sonra bölgeye buz uygulamak faydalıdır.
  • Bol su içilmelidir.
  • Başlıca dikkat edilmesi gereken hususlar bunlar doktorumuzun belirlediği farklı durumlar varsa daha güzel sonuç alabilmek için onlara da dikkat edilmelidir.

H-100 Aşısı uygulama fiyatı nedir?

H-100 Aşısı uygulamasının fiyat bilgisi için 05425271414 tıklayabilirsiniz.

Cildiniz için size özel önerilere 05425271414 ulaşabilirsiniz.

Sağlıklı ve güzel günlerde görüşmek üzere…

“H-100 Aşısı” hakkında 3 yorum