Somon DNA Aşısı

15-20 dk

8-10 ay

Anestezi Kremi

Yaşlanma ve çeşitli çevresel faktörler nedeniyle cilt zamanla nemini kaybeder ve daha mat ve kuru bir cilt görünümü oluşur. Somon DNA aşısı, içerisinde bulunan hyaluronik asit ve Somon DNA’sı ile hızla nem kaybını giderir, cildin elastikiyet ve sıkılığını artırır. Cilt altındaki dokuları yeniden yapılandıran bu uygulama, cilt üzerindeki ölü hücreleri canlandırarak cilt kalitesine de olumlu katkı yapar.

Somon DNA Aşısı

Somon DNA Aşısı Nedir?

Cildin elastikiyet ve sıkılığını artırmak için kullanılan bir tedavi yöntemidir. İçeriğinde bulunan hyaluronik asit ve Somon DNA’nın birleşmesiyle cildin ihtiyaç duyduğu nem hızla artar, bunun sonucunda da cilt elastikiyeti artarak ciltte hem sıkı bir görüntü hem de ışıl ışıl bir parıltı oluşur.

Somon DNA Aşısına Neden İhtiyaç Duyuldu? ?

Zaman içerisinde kalitesi zedelenen cildi canlandırmak, sıkılaştırmak ve yenilemek için çok sayıda yöntem söz konusu. Sağlık sektöründeki ve yaşam koşullarındaki iyileşmeler insan ömrünü uzattı. Bu da insanların görünümlerine daha çok önem vermesinin önünü açtı. İnsanlar yaşlanma izlerini mümkün olduğunca geciktirmek ve yavaşlatmak için çok sayıda yönteme başvuruyor.

Somon DNA Aşısı bu hedef doğrultusunda uygulanan işlemlerin en popülerlerinden biri. Somon DNA kendi hacminin on bin katı kadar nem tutma kapasitesine ve cildin nem dengesini sağlama gücüne sahiptir. Bu sayede cildinizin kendisini yenilemesini sağlar. Cilt yaş aldıkça dokulardaki kan dolaşımı ve hücrelerdeki oksijenlenme de azalır. Bundan ötürü hücrelerde hasara neden olan serbest radikaller özgürce hareket etmeye devam ediyor. Ancak DNA’da bozulmalara kadar yol açan bu süreçle mücadele etmek artık mümkün. Somon DNA aşısı tüm bu sorunları gidermek için etkili ve başarılı bir yöntem olarak her geçen gün daha fazla insanın tercihi olmaya devam ediyor.

Somon DNA Aşısı Cilde Nasıl Katkı Sağlar?

Somon DNA aşısı, mezoterapi yöntemiyle cilt altındaki dokuları yeniden yapılandırarak daha pürüzsüz ve parlak bir görünüm elde eder. Yeniden yapılandırma esnasında cildin nemliliği artar, kırışıklıklar giderilir, sarkmalar toparlanır.

Somon DNA Aşısı Nelerde Kullanılır?

Somon DNA Aşısı neme ihtiyaç duyan her bölgeye uygulanabilir. Ancak daha çok göz çevresi, boyun, alın, eller, yüz ve dekolte bölgelerine sıklıkla uygulanmaktadır. Bu bağlamda;

• Yüz, dudak, boyun, dekolte ve el bölgesinin yenilenmesi, onarımı ve gençleşmesinde,
  • Cildin yapısal bozukluklarının düzeltilmesinde,
  • Akne skarlarının tedavisinde,
  • İç kol ve dizdeki sarkma ve çatlaklarda,
  • Hamilelikte veya kilo alıp vermeler nedeniyle oluşan çatlaklarda,
  • Göz çevresindeki şişlik ve halkalanmaların tedavisinde,
  • Hormonal saç dökülmelerin tedavisinde Somon DNA aşısı etkili olmaktadır.

Somon DNA Aşısı Etki Süresi Nedir?

Somon DNA aşısının etkisi uygulama yapılır yapılmaz görülür. Her seansta bu etki daha hissedilir hale getir. Aşı etkinliğini, kişisel ve çevresel faktörlere bağlı olarak 6-12 ay arası sürdürür.

Somon DNA Aşısını Kimler Kullanabilir?

Yaşlanma belirtileri ciltte 30 yaşından sonra görülmeye başlar. Bu nedenle sağlık problemi olmayan kadın-erkek farketmez, tüm cilt tiplerinde bu yaştan sonra Somon DNA aşısı kullanılabilir.

Somon DNA Aşısı Nasıl Uygulanır?

Uygulama yapılacak bölge anestezik krem sürülerek uyuşturulur. Sterilizasyon yapıldıktan sonra daha önceden belirlenen bölgelere Somon DNA aşısı enjekte edilir. Aşının içeriğindeki yüksek molekül ağırlıklı hyaluronik asit cilt hücrelerini besler, böylece ciltte nem dengesi sağlanır. Aşı ile birlikte kırışıklıklarda da gözle görülür bir etki hissedilir.

Somon DNA Aşısı Kaç Seans Uygulanır?

Somon DNA aşısı;

• Yüz, boyun ve dekolte bölgesinde genç ciltlerde 3, olgun ciltlerde ise 4 seans,
  • Göz altı uygulamalarında 3 seans
  • Akne skarı, çatlaklar, iç kol ve dizlerde 8 seans,
  • El sırtı uygulamalarında 4 seans,
  • Saç dökülmelerinde ise 10 seans uygulanmaktadır.

Somon DNA Aşısı Sonrası Nelere Dikkat Edilmelidir?

Güvenilir ellerde yapılan Somon DNA aşısı kişiye hiçbir sıkıntı yaşatmaz. Ancak uygulama sonrası ilk 6 saatte makyaj yapılması önerilmez. İlk iki seansta yoğun bir nemlendirme olacağı için cilt masajı uygulanmasında ise bir mahsur olmaz.

Somon DNA Aşısı Ardından Beklenilen Pozitif Etkiler Nelerdir?

Görülmesi beklenen etkiler tıpkı gençlik aşısı, nem aşısı ve ışık dolgusu uygulamalarında olduğu gibidir. Somon DNA Aşısı uygulamasının ardından 2 ila 6 saat içerisinde geçecek küçük kızarıklıklar dışında herhangi bir olumsuz etki yaşanmaz. Bunun dışında;

• Yüz ifadesinde herhangi bir değişiklik yaşanmadan eskisinden daha parlak ve nemli bir cilde kavuşulduğu,
  • Cildin kaybettiği elastikiyetini yeniden kazandığı,
  • Yüzde oluşan ince kırışıklıkların hafiflemesi ve cildin kalitesinde belirgin bir artışın yaşandığı görülür.

Somon DNA Aşısı Sonrası Beklenmeyen Sonuçlar

• Yaş ve uygulama bölgesi fark etmeksizin bütün kırışıklıkların giderilmesi beklentisi gerçekçi değildir.
  • Yerçekimi etkisine karşın cildin hemen gerginlik kazanması,
  • Cilt lekelerinin tamamen yok olması
  • Göz altı torbalarının tamamen giderilmesi
  • Aknelerin ve akne izlerinin tümüyle yok olması
  • Çatlakların tamamen silinmesi

Bu ve bunun gibi beklentiler gerçeği yansıtmamakta ve kullanıcıların hayal kırıklığına uğramasına neden olmaktadır. Beklentilerimizi gerçekçi seviyelerde tutmak gerekir.

Somon DNA Aşısı Yan Etkileri Nelerdir?

Tümüyle doğal bir içeriği olan Somon DNA Aşısı herhangi bir yan etkiye neden olmaz. Sadece tedavi sonrasında küçük kızarıklıklar oluşabilir. Ancak bunlar makyajla bile kolayca kapatılabilecek boyutlardadır.

Hormonal Saç Dökülmesi Tedavisinde Somon DNA Aşısı

Saç dökülmesi yaygın bir sorun olduğu için Somon DNA Aşısı ile saç dökülmesi tedavisi de yaygın bir uygulamadır. On seansta tamamlanan bu tedavi somon DNA molekülü barındıran Plinest ile gerçekleştirilir. Sonuçlar memnuniyet verici ve başarılıdır. Olumlu etkiler ilk seanstan itibaren görülmektedir.

Somon DNA Aşısı Fiyatları

Somon DNA aşısı fiyatları, uygulama yapılan bölgeye ve kullanılan miktara bağlı olarak değişmektedir. Düşük fiyatlı uygulamalar kalitesiz ürün anlamına gelebilmektedir. Bu nedenle ürünün kalitesi ve doktorun deneyimi önemli bir ayrıntıdır.

Yüz Dolgusu Sık Sorulan Sorular

Evet, özellikle lazer,RF gibi uygulamalarla birlikte yapıldığında etkisi daha fazla görülür. Botoksla birlikte uygulandığında da kırışıklıkları giderme sürecini hızlandırır. Ancak dolgu uygulamaları ile birlikte kullanılması tavsiye edilmez.

Somon DNA aşısı;

• Hamile ve emziren kadınlarda,
  • Kan pıhtılaşması sorunu yaşayan kişilerde,
  • Kalp hastaları ve ilaç tedavisi süren kişilerde,
  • İnsülin kullanan diyabet hastalarında,
  • Bazı rahatsızlıkları nedeniyle ferç geçirme riski bulunan kişilerde tavsiye edilmez.

Hayır, kalıcı değildir. Somon DNA aşısının etkisi kişisel ve çevresel faktörlere bağlı olarak 6-12 ay sürmektedir. Etkinin devamı için aşının yeniden uygulanması gerekir.

Mezoterapi uygulaması veya Somon DNA Aşısı gibi tedaviler iğne ile gerçekleştirilen uygulamalardır. Bu nedenle tedavinin konforlu şekilde gerçekleşmesi için anestezik solüsyonlar ve kremler uygulanır. Bu sayede bölge uyuşturulur ve hiçbir acı hissetmemeniz sağlanır.