Somon DNA Aşısı

Yaş alma ile birlikte vücudunuzun zamana karşı yarışı da başlamış olur ve ciltte sarkmalar meydana gelir. Bunun yanı sıra çevresel koşullar, sigara dumanı, güneş, stres gibi faktörler cildinizde kirlenme ve ölü dokular oluşturur. Böylelikle cildin DNA yapısı bozulur, cilt kendi kendini yenileyemez hale gelir. Günümüzde cilt yapısını güçlendirmek yenilemek için birçok farklı tedavi yöntemi geliştirilmektedir. En etkili yöntemlerden biri somon DNA aşısıdır.

Somon DNA aşısı, laboratuvar ortamında somon balığı DNA’sından elde edilen polinükleotitlerden ve Hyalüronik asit moleküllerinin bir arada kullanılmasından oluşmaktadır. Somon balığı DNA’sı en iyi antioksidanlardandır. İnsan DNA sına en çok benzeyen DNA yapısıdır. Ciltte eksilen proteinleri tamamlayabilen en iyi kaynak, somon DNA’sıdır.

Somon DNA Aşısı kimlere uygulanabilir?

Cinsiyet ve yaş fark etmeksizin herkes bu tedaviden faydalanabilir. Fakat hamilelere, kontrol altına alınmayan diyabetli hastalara, kan pıhtılaşma bozukluğu olan kişilere, kalp hastalığı olan kişilere ve kanser hastalarına doktor kontrolünde uygulanabilir. Damar tıkanıklığı ve felç geçirmiş kişilere uygulanmamalıdır.

Somon DNA Aşısı nasıl uygulanır?

Somon DNA, cilt altına küçük iğneler enjekte edilerek uygulanır. Uygulamaya cilt nemlendirme işi ile başlanır. Cilde uygulanan hyalüronik asit sayesinde cildin kaybettiği nem oranı düzenlenerek, asıl tedavi için alt yapı hazırlanır. Alt yapı genellikle 15 gün kadar sürüyor. Daha sonra da gençleştirme etkisini sağlayan diğer aşamaya geçilir. Bu aşamalarda somon balığının sütünden üretilen serum enjekte işlemi ile deri altına yerleştirir.

Somon DNA Aşısı uygulamasının faydaları nelerdir?

Somon DNA aşısı; cildin su tutmasını sağlayarak nem dengesini korur, cilt yapısını destekler, güçlendirir, cildin yenilenmesine yardımcı olur, Kolajen ve elastin yapısını da destekleyerek cilde parlaklık ve gerginlik kazandırır.

Somon DNA her mevsimde her cilt tipine uygulanabilir. Özellikle yaz öncesi uygulandığında, güneş ışınlarına karşı cildin daha iyi korunmasını sağlar. Yazın güneş ışınlarına maruz kalanlar ayda bir kere somon DNA yaptırmalıdır. Somon DNA, yeni lekelerin oluşmasını önler. Etkisini ilk seanstan sonra bile gösterir.

Somon DNA aşısı, aşağıdaki durumlarda sıklıkla kullanılır;

• Yaş alma ile beraber oluşan cilt kırışıklıklarının giderilmesinde,
  • Ciltte nem oluşturma ve nem dengesinin korunmasında,
  • Cilt üzerinde oluşan akne ve sivilce izlerinin giderilmesinde,
  • Stres, hormonlar, düzensiz yaşam alışkanlıkları sonucu oluşan mat ve cansız ciltlerde,
  • Cilt yüzeyinde oluşan renk farklılıklarının dengelenerek cilt renk tonunun eşitlenmesinde.

Somon DNA Aşısı kaç seans uygulanır?

Seans sayısı doktor muayenesinde belirlenir. Genellikle 1-3 hafta aralıklarla 2-4 seans uygulanır.

Uygulama sonrası nelere dikkat etmeliyim?

Somon DNA aşısının insan sağlığına hiçbir zararı yoktur ve yapılan klinik araştırmalar sonucunda alerji riski taşımadığı kanıtlanmış bir uygulamadır. Ancak enjeksiyon işlemi sonrasında dikkat edilmesi gereken bazı hususlar vardır. Uygulama sonrasında kan sulandırıcı ilaçlar kullanılmamalıdır. Bu ilaçların yan etkisi olarak kullanıldığında vücutta şişlik, morluk ve ödem oluşabilir. Tıpkı uygulama öncesi dikkat edildiği gibi sonrasında da bir süre cildi soyacak işlemlerden kaçınılması gerekir. Herhangi bir alerjik reaksiyona sebep olmaması açısından uygulama yapılan alanın fiziksel temastan ve su ile temasından kaçınılması oldukça önemlidir. Özellikle son 24 saat boyunca su ile temas edilmemesi gerekir.

Somon DNA Aşısı uygulama fiyatı nedir?

Somon DNA Aşısı uygulamasının fiyat bilgisi için 05425271414 tıklayabilirsiniz.

Cildiniz için size özel önerilere 05425271414 ulaşabilirsiniz.

Sağlıklı ve güzel günlerde görüşmek üzere..