Cildimizin zamanla kaybettiği nemi kazandırmak, cilt ve hücre yenilenmesini tetiklemek, saf Hyaluronik Asit ve Somon Balığı’nın sütünden elde edilen DNA molekülleri ile sağlanabilmekte ve 2 ay gibi bir süre sonucu ciltteki canlanma ve gençleşme gözlemlenebilmektedir.

Yapılan bilimsel araştırmalara göre ciltte eksilen proteinlerin tamamlayabilen en iyi kaynağın somon balığı DNA’sı olduğu kanıtlanmıştır.Hem insan DNA’sına benzerliği hem de bu özelliğinden dolayı, cilt yenilenmesi, tazelenmesi ve anti-aging etkisi için somon balıklarından yararlanılmaktadır.Somon DNA’sı ile sağlanan cilt gençleştirme yönteminde kullanılan somon balığı sütünün yanı sıra ciltteki ihtiyaçlar doğrultusunda farklı vitamin takviyeleri de yapılabilir.Ciltteki çoğu vitamin ve protein ihtiyaçlarını sağlayan Somon DNA tedavisi, doğal onarım yapan ve cildin gençleşmesini sağlayan bir yöntemdir.Bu uygulama ile birlikte cildin ihtiyaç duyduğu ancak yaşlanma, aşırı UV ışınları, sigara, alkol gibi olumsuz etkenlerden dolayı sağlanamayan proteinler tamamlanır.Bu proteinlerin tamamlanması sonucunda ciltte gün geçtikçe gençleşme meydana gelir.Mezoterapi yöntemi ile enjekte edilen somon balığı sütü, doğal bir serum olduğu için hiçbir alerjik reaksiyona neden olmaz.Uygulama sırasında kişiler sadece enjekte iğnesinin acısını hissederler ki çoğu zaman bunun farkına varmazlar.Somon DNA tedavisi bu yönü ile en ağrısız cilt gençleştirme yöntemlerinden biridir.Uygulama sonrasında kişilerde sadece iğne delik bölgelerinde çok hafif kızarıklıklar olabilir.

Dr.Lida Çiteli’den tedavi detayları ve fiyat bilgisi almak için lütfen aşağıdaki formu doldurunuz.