Tedavi Alanları Rezonans Terapi

45 dk.

Kişiye Bağlı

Yok

Sigarayı bırakmak istiyorsunuz ancak bütün çabalarınıza rağmen bırakamıyor musunuz? Cevabınız ‘evet’ ise Biorezonans tedavisi tek seansta sigarayı bırakmanızı sağlayacak mucize bir yöntem. Bağımlılık arttıkça etkisi de artan bu tedavi ile vücutta sigaraya karşı bir silkelenme ve temizlenme durumu oluşarak sigara içme isteği ortadan kalkıyor.

Quitt Biorezonansla Sigara Bırakma ve Fiyatları

Biorezonans Tedavisi Nedir?

İnsan vücudu elektromanyetik frekanslara sahip bir organizmadır. Hücrelerin, doku ve organların kendine özgü frekansları bulunur ve bu frekanslar kişinin genel frekans spektrumunu oluşturur. Elektromanyetik alan, parçacıklar veya dalgalar (titreşimler) olarak kendini gösterir, düzenlenmesi ve kontrolü ise bilgi akışı ile sağlanır.

Hastalık ya da bağımlılık durumlarında insan vücudundaki frekans uyumu bozulur, Toksin, Virus, Mantar, Allerjen gibi hasta edici durumlar vücudumuza girdiğinde metabolizmanın titreşim ahengi bozulur, bu durumda çeşitli hastalıklara yol açmaktadır. Hastalıklı dokuya yaydıkları frekansın tam tersi frekans göndererek hastalığı ortadan kaldırma yöntemine ise Rezonans terapileri adı verilmektedir.

Quitt Biorezonans ile Sigara Bırakma Nedir?

Quitt rezonans ile sigaraya karşı vücutta silkelenme ve temizlenme durumu yaratarak tek seansta bağımlılıktan kurtulmaya yardımcı olunur. Uygulama 45 dakika sürer ve tek seanstır. Uygulama esnasında rahatlama hissi duyulur. Biorezonans tedavisi her yaşa ve cinsiyette uygulanabilir.

Quitt Biorezonans ile Sigara Bırakma Nasıl Uygulanır?

• Cilt üzerine elektrotlar konulur.
  • Cihazın giriş yerine yapılacak tedaviye göre maddeler konulur (Karbonhidrat grubu, sigara veya alkol)
  • Cihazın giriş yerine kişiden alınan idrar konulur.
  • Bunlardan alınan frekanslarla Quitt Rezonans cihazı içinde filtre içinden geçirilerek sabit fazlı olarak ters çevirilerek kişinin vücuduna verilir.

Bu bilgi alışverişi ile hücrelerin eski düzenli hale kavuşulmasına yardımcı olunur.

Quitt Biorezonans ile Sigara Bırakma Kimler İçin Önerilir?

İster psikolojik ister fiziksel bağımlığı olup sigaradan kurtulmak isteyen herkes biorezonans tedavisi ile sigarayı bırakabilir. Bu tedavi, hamileler ve kalp pili olanlar haricindeki herkese uygulanabilmektedir. Bağımlılık arttıkça tedavinin etkisi de artmaktadır. Uzun süreli sigara kullanan veya bağımlılığı fazla olan kişilerde terapinin etkinliği belirgin bir şekilde artmaktadır. Özellikle ‘ben sigarayı bırakamam’ diyen kişilerin bu tedaviyi demeleri gerekmektedir.

Quitt Biorezonans ile Sigara Bırakma Kaç Seans?

Quitt Biorezonansla Sigara Bırakma ve Fiyatları

Quitt Biorezonans ile sigara bırakma terapileri çoğu zaman tek seans yeterli gelmektedir. Başvuranların birçoğu ikinci bir seansa ihtiyaç duymazlar. Genellikle ikinci bir destek seansı yapılır. Bununla amaç; sigara istediğinin devam ettiği durumlarda ruhsal durumu desteklemektir.

Biorezonans tedavisi sonrası kişide sigara içme isteği kaybolmaya başlar, kişi sigaraya temas etmediği sürece bu isteksizlik hali giderek kalıcı hale gelir. Özellikle ilk 48 saat çok risklidir. Bu süre geçtikten sonra sigara içme istediği daha az gelir. Dolayısıyla ilk 48 saat içerisinde sigara dumanı ve sigarayı anımsatan ortamlardan uzak durulmalı, çay, kahve ve kola gibi içecekler ise tüketilmemelidir.

Quitt Biorezonans ile Sigara Bırakma Destek Seansı Ne Zaman?

Biorezonans ile tedavi bittikten 48 saat sonra hala sigara içme isteği varsa destek seansı yapılmalıdır. Kişinin ilk üç ay tekrar sigara içme isteği duyması, sigaraya başlaması veya kendini rahat hissetmediği veya huzursuz olduğu zamanlarda destek seansına başvurulmalıdır.

Quitt Biorezonans ile Sigara Bırakmanın Yan Etkisi Var Mı?

Biorezonans ile sigara bırakma terapisinin şimdiye kadar hiçbir yan etkisi görülmemiştir. Ancak bu terapinin ikinci aşaması olan vücudun toksinlerden arınma sürecinde halsizlik, bitkinlik, uyuşukluk, baş ağrısı veya hafif terleme gibi etkiler görülebilmektedir.

Quitt Biorezonans ile Sigara Bırakma Fiyatları

Quitt biorezonans ile sigarayı bırakma terapisi fiyatları işlemin niteliğine bağlı olarak değişmektedir. Düşük fiyatlı uygulamalar uygun olmayan cihazlarla işlem anlamına gelebilmektedir. Bu nedenle uygulamanın kalitesi ve doktorun deneyimi önemli bir ayrıntıdır.

Quitt Biorezonans ile Sigara Bırakma Sık Sorulan Sorular

Evet, biorezonans tedavisi sigarayı bırakmak istemeyen ancak içme miktarını düşürmek, vücudunu temizlemek isteyenler için de etkili sonuçlar vermektedir. Ancak sigarayı tamamen bırakmak sağlık açısından daha faydalıdır.

Tedavi sonrası ilk 48 saat çok önemlidir. Bu süreyi atlattıktan sonra hala kişide sigara içme isteği varsa destek seansına başvurmak gerekir.

Evet, ilk seansta bırakamayan kişiler daha sonra bu uygulamayı yaptırdıklarında farklı etki görebilmektedirler. Bu nedenle daha sonra yeniden yaptırılabilmektedir.