Tedavi Alanları Rezonans Terapi

3 Seans 40-50 dk.

Kişiye Bağlı

Anestezi kremi

Bağımlılık ve gereğinden fazla tüketim isteği oluşturan gıdalara karşı uygulanan en etkili tedavi yöntemi Biorezonans’tır. İştahı azaltıp kilo vermeyi kolaylaştıran bu yöntem ile sağlıklı bir şekilde kilo vererek daha fit ve formda bir vücut yapısına sahip olabilirsiniz.

Quitt Biorezonans ile Zayıflama ve Fiyatları

Quitt Biorezonans İle Zayıflama Nedir?

Biorezonans; bağımlılık ya da normalden fazla tüketim isteği oluşturan gıdalara karşı uygulanan ve bu tarz gıdaların elektromanyetik frekanslarının vücuttan silinmesini sağlayan işlemdir.

Karbonhidrat içeren gıdalarda uygulanan bu terapi ile karbonhidratlara karşı iştah azaltılarak kilo verilmesi kolaylaştırılır. Bu tedavide ilk amaç, gereğinden fazla tüketilen karbonhidrat içeren gıdaların tüketilmemesini sağlayarak kilo kontrolü ve sağlıklı beslenme oluşturmaktadır. Uygulama sonrası iştah azalır, porsiyonlar küçülür ve kişi kolayca doyar.

Biorezonans Hangi Gıdaların Bağımlılığından Kurtulabilirim?

Biorezonans terapileri ile karbonhidrat içeren; hamur işi, börek, simit, ekmek, makarna gibi unlu mamuller ile insülin direncine yol açan; şekerli gıdalar ve çikolatalar, çay, kahve ve fazla tuz kullanımı gibi bağımlılıklarınızdan kurtulabilirsiniz. Ayrıca Biorezonans terapileri sık rastlanılan gıda intöleranslarından biri olan inek sütü alerjisi gibi hastalıkların oluşumunu da önleyebilmektedir.

Biorezonans Ne Zaman Etki Eder?

Biorezonans uygulamalarında ilk seanstan itibaren fazla çaba harcamadan tükettiğiniz besin miktarının azaldığını fark edebilirsiniz. İştahın azalması ve zayıflamanın başlaması genellikle ikinci seanstan sonra gözlemlenir.

Birinci haftadan sonra bağımlısı olduğunuz çikolata, tatlı ve hamur işi gibi gıdaları tüketme isteği azalır. İkinci haftadan sonra da vücudunuzdaki birçok ağrının, uykusuzluk sorunlarınızın ve sindirim problemlerinin kendiliğinden düzeldiğini gözlemleyebilirsiniz

Biorezonans seansları sonrasında elektromanyetik frekanslarını vücudunuzdan sildirdiğiniz gıdalara karşı isteksizlik oluşur ve diyete uyumunuz kolaylaşır. Bunun yanı sıra metabolizma hızlandırıcı etkisi de bulunmaktadır.

Zayıflamak İçin Kaç Seans Biorezonans Uygulaması Gereklidir?

Biorezonans uygulaması 3 seans olarak uygulanır; 1. seanstan 4 gün sonra 2. seans ve 21 gün içerisinde son seans uygulanır.

• 1. Seans 1. Gün
  • 2. Seans 5. Gün
  • 3. Seans 21. Gün

Biorezonans Uygulaması Yaptırırken Nelere Dikkat Edilmelidir?

Biorezonans uygulamalarında, bağımlılığının azaltılması için üzerinde çalışılan gıda grubunun ilk 7 gün içerisinde hiç tüketilmemesi gerekmektedir. Terapistin talimatlarına mutlaka uyulmalıdır.

Quitt Biorezonans ile Zayıflama ve Fiyatları

Susama Hissini Genellikle Açlık Hissi İle Karıştırdığınızı Biliyor Muydunuz?

Biorezonans terapilerin uygulandığı haftalarda normalde tükettiğiniz su miktarından 1.5-2 litre daha fazla su içmenizi öneririz. Şekersiz olmak kaydıyla siyah çay, bitki çayları ve Türk kahvesi içebilirsiniz fakat konsantre meyve suları, asitli ve gazlı içecekleri içilmemelidir.

Biorezonans Uygulamaları Tıbbi Tedavi Midir?

Rezonans terapileri dünyada yayılmakta olan bir holistik/integratif tıp akımının yansımasıdır. Biorezonans cihazları yardımıyla yapılan terapilerin 35 yılı aşkın bir geçmişi vardır. Rezonans terapileri tıbbi bir tedavi değildir, herhangi bir tıbbi tedaviye alternatif de değildir. Biorezonans terapileri diyet yapma ve zayıflama sürecini kolaylaştıran bir destek olarak algılanmalıdır.

Biorezonans Uygulamalarının Yan Etkisi Var Mıdır?

Biorezonans terapilerinin bugüne kadar herhangi bir yan etkisi gözlenmemiştir.

Biorezonans Terapilerinin Uygulama Alanları Nelerdir?

Bioreonans terapisi, vücut üzerinde stres yaratan faktörleri ortadan kaldırmaya yönelik bir tedavi şeklidir.

• Sigara ve alkol bağımlılığı,
  • Hamur işi ve tatlı bağımlılığı,
  • Gıda intoleransı,
  • Madde bağımlılığı,
  • Ruhsal kökenli sorunlar,
  • Alerji problemi,
  • Ağır metal detoksu,
  • Kronik hastalıklar,
  • Ağrı eşiğinin azalması ve kronik ağrılar,
  • Egzama tedavisi,
  • Terleme tedavisi,
  • Dikkat dağınıklığı, otizm, hiperaktivite,
  • Kronik yorgunluk,
  • Kilo fazlalığı/obezite,
  • Bağırsak sendromları,
  • Mantar enfeksiyonu,
  • Vajinal mantar ve akıntı problemi gibi sorunların tedavilerinde kullanılan biorezonans, hiçbir yan etkiye sebep olmayan bir terapidir.

Biorezonans Terapileri Nasıl Uygulanır?

• Cilt üzerine elektrotlar yerleştirilir,
  • Cihazın giriş bölmesine tedavinin içeriğine uygun madde yerleştirilir, (karbonhidrat grubu, alkol, sigara vb.)
  • Cihazın giriş bölmesine kişiden alınan idrar yerleştirilir,
  • Maddelerden alınan frekanslar Quitt Biorezonans cihazında filtreden geçirilir sabit fazlı olarak ters çevrilerek kişinin vücuduna aktarılır. Bu bilgi alışverişi hücrelerin eski düzenli haline kavuşmasına yardımcı olur.

İnsan vücudu elektromanyetik frekanslara sahip bir organizmadır. Hücrelerin, dokuların ve organların kendilerine özgü frekansları vardır ve hepsi bir arada kişinin genel frekans spektrumunu oluştururlar. Elektromanyetik alan, parçacıklar veya dalgalar (titreşimler) olarak kendini gösterir, düzenlenmesi ve kontrolü ise bilgi akışı ile sağlanır.

Biorezonans İle Zayıflama Fiyatları

Quitt biorezonans ile zayıflama fiyatları tedavinin şekline, işlemin niteliğine ve seans sayısına bağlı olarak değişmektedir. Düşük fiyatlı uygulamalar uygun olmayan cihazlarla işlem anlamına gelebilmektedir. Bu nedenle uygulamanın kalitesi ve doktorun deneyimi önemli bir ayrıntıdır.

Biorezonans İle Zayıflama Sık Sorulan Sorular

Evet, biorezonans cihazı ile fazla kilolardan kurtulmak mümkün. Bu cihaz ile hastalıklı doku, hücre veya organlara yaydıklarının tam tersi frekans yollanır. Biorezonans ile kilo vermede ise iştah azaltıcı terapiler uygulanır

• Hamilelerde,
  • Kalp pili taşıyanlarda,
  • Psikotik atak durumlarında kullanılmamaktadır.

Evet, biorezonans 6400 adet alerjik etkiye neden olan maddeyi tek seferde hızlı ve güvenli bir şekilde test edebilme imkânı sağlar. Oldukça da ekonomik bir testtir.

Vücutta yük oluşturarak sağlığı olumsuz etkileyen maddelerin tespit edilmesinde kullanılan geniş kapsamlı bir testtir.