Cihazlar
Quitt Rezonans Cihazı

Quitt Rezonans Cihazı

Sigara, alkol ve hamur başta olmak üzere çeşitli gıdalara karşı olan bağımlılık tedavilerinde en etkili tedavi Quitt Rezonans Cihazı ile yapılan tedavidir. Tek seansta bağımlılıklardan kurtulmayı sağlayan Quitt Rezonans Cihazı ile daha sağlıklı bir yaşam mümkün.

Quitt Rezonans Cihazı Nedir?

İnsan vücudu elektromanyetik frekanslara sahip bir organizmadır. Hücrelerin, doku ve organların kendine özgü frekansları bulunur ve bu frekanslar kişinin genel frekans spektrumunu oluşturur. Elektromanyetik alan, parçacıklar veya dalgalar (titreşimler) olarak kendini gösterir, düzenlenmesi ve kontrolü ise bilgi akışı ile sağlanır.

Hastalık ya da bağımlılık durumlarında insan vücudundaki frekans uyumu bozulur, Toksin, Virus, Mantar, Allerjen gibi hasta edici durumlar vücudumuza girdiğinde metabolizmanın titreşim ahengi bozulur, bu durumda çeşitli hastalıklara yol açmaktadır. Quitt Rezonans Cihazı, hastalıklı dokuya yaydığı frekansın tam tersi frekans göndererek hastalığı ortadan kaldırır.

Biorezonans tedavisi; bağımlılık ya da normalden fazla tüketim isteği oluşturan gıdalara karşı uygulanan ve bu tarz gıdaların elektromanyetik frekanslarının vücuttan silinmesini sağlayan işlemdir.

Quitt Rezonans Cihazı Hangi Hastalıkların Tedavisinde Kullanılır?

Quitt Rezonans Cihazı;

• Sigara ve alkol bağımlılığı,
  • Karbonhidrat içeren; hamur işi, börek, simit, ekmek, makarna gibi unlu mamul bağımlılığı,
  • İnsülin direncine yol açan; şekerli gıdalar ve çikolatalar, çay, kahve ve fazla tuz kullanımı gibi bağımlılıklar,
  • Sık rastlanılan gıda intöleranslarından biri olan inek sütü alerjisi gibi hastalıklar,
  • Madde bağımlılığı,
  • Ruhsal kökenli sorunlar,
  • Ağır metal detoksu,
  • Ağrı eşiğinin azalması ve kronik ağrılar,
  • Kronik hastalıklar,
  • Egzama tedavisi,
  • Terleme tedavisi,
  • Dikkat dağınıklığı, otizm, hiperaktivite,
  • Kronik yorgunluk,
  • Kilo fazlalığı/obezite,
  • Bağırsak sendromları,
  • Mantar enfeksiyonu,
  • Vajinal mantar ve akıntı problemi gibi sorunların tedavisinde kullanılmaktadır.

Quitt Rezonans Cihazı Nasıl Kullanılır?

• Cilt üzerine elektrotlar yerleştirilir,
  • Cihazın giriş bölmesine tedavinin içeriğine uygun madde yerleştirilir, (karbonhidrat grubu, alkol, sigara vb.)
  • Cihazın giriş bölmesine kişiden alınan idrar yerleştirilir,
  • Maddelerden alınan frekanslar Quitt Biorezonans cihazında filtreden geçirilir, sabit fazlı olarak ters çevrilerek kişinin vücuduna aktarılır. Bu bilgi alışverişi hücrelerin eski düzenli haline kavuşmasına yardımcı olur.