El Terleme Botoksu

15-20 dk

3-6 ay

Anestezi Kremi

Heyecanlanma, utanma, stres ve çeşitli hastalıklar nedeniyle ellerde terleme görülür. Bu durum tokalaşma, el ele tutuşma ve kalem tutma gibi işlerde sıkıntıya neden olur. Ellerde oluşan terleme nedeniyle insanlarda tokalaşma fobisi oluşur, bunun sonucunda da insanlar sosyalleşmekten kaçınarak yalnızlaşır. Yaklaşık 10 dakika süren el terleme botoksu ile bu problem ortadan kaldırılarak daha konforlu bir yaşam sağlanabilmektedir.

El Botoksu Nedir?

El terlemesi tedavisinde kullanılan bir yöntemdir. Bu işlemde avuç içine botoks uygulanarak ter bezlerinin çalışması önlenir. Böylece avuç içinde oluşan terlemeler ortadan kaldırılarak sosyal rahatlama sağlanır. İşlemin etkisi yaklaşık 6 ay kadar devam eder.

El Botoksu Nedir? Lida Çiteli'de

Ellerimiz Neden Terler?

El terlemesi iki nedenle ortaya çıkmaktadır. Bunlar;

• Heyecanlanma, utanma, stres gibi psikolojik nedenler.
  • İlaç kullanımı veya bazı hastalıklardır.

El Terlemesi Botoks Nasıl Etki Eder?

El terlemesinde kullanılan botoks çeşidi, yüz ve koltuk altı botoksu ile aynıdır. El terleme botoksu enjekte edildikten sonra o bölgede bulunan ve asetilkolin denilen, terlemeyi başlatan sinir uyarıcısının salınımını önler. Böylece ter bezleri ter üretemez.

El Botoksu Tedavisi Nasıl Yapılır?

El botoksu uygulanmadan önce avuç içi anestezik krem sürülerek uyuşturulur. Böylece hastanın ağrı hissetmemesi sağlanır. Sterilizasyonun ardından çok ince uçlu iğneler ile belirlenen bölgeye botulinum toksin enjekte edilir. Yaklaşık 10 dakika süren bu işlem sonrası hasta günlük hayatına kaldığı yerden devam edebilmektedir.

El Terleme Botoksu Kalıcı Mı?

Hayır, hiçbir botoks işlemi kalıcı değildir. El terleme botoksunun kalıcılığı da 6 aydır. Bu süre sonunda botoksun etkisi ortadan kalkar. Hasta istiyorsa yeniden el terleme botoksu yaptırarak etkinin süresini uzatabilmektedir.

El Terleme Botoksunun Yan Etkileri Nelerdir?

El terle botoksunun ciddi anlamda yan etkisi yoktur. Sadece işlem sonrası enjeksiyon yapılan bölgelerde hafif kızarıklıklar, morarmalar görülebilmektedir. Geçici olan bu yan etkiler için endişelenmeye gerek yoktur. Bir süre sonra yan etkiler ortadan kalkar.

El Terleme Botoksu Fiyatları

El terleme botoksu fiyatları kullanılan botoks miktarına bağlı olarak değişmektedir. Düşük fiyatlı uygulamalar kalitesiz botoks markası kullanılması anlamına gelebilmektedir. Bu nedenle botoks yaptırırken kullanılacak botoksun kalitesi ve doktorun deneyimi önemli bir ayrıntıdır.

El Terleme Botoksu Sık Sorulan Sorular

Hayır, ağrılı değildir. İşlem öncesi avuç içleri anestezik krem sürülerek uyuşturulur. Ardından çok ince uçlu iğnelerle işlem gerçekleştirilir. Bu nedenle hasta hiçbir bir ağrı hissetmez.

El terleme botoksunun etkisi yaklaşık 6 kadar sürer. Etkisi kaybolduktan sonra istenirse yeniden aynı işlem yaptırılabilir.

El terleme botoksunun etkisi işlem yapıldıktan bir hafta sonra görülür. Tam etkisi ise iki hafta içerisinde görülmeye başlar.

Evet, gidebilirsiniz. El terlemesi botoksu çok basit ve pratik bir işlemdir. İşlem sonrası gündelik yaşamınıza veya işinize hemen dönebilirsiniz.

El terleme botoksu, aşırı el terlemesi problemi bulunan erkek ve kadınlarda yapılabilmektedir.

Botoks ile el terleme tedavisinin hamile ve emziren kadınlara hormon düzensizlikleri nedeniyle yapılması tavsiye edilmez. Bu süre tamamlandıktan sonra ise gönül rahatlığıyla el terleme botoksu yaptırabilirler.