Medya Blog
Ozon Torbalama ve Kupa Tedavisi Nedir, Hangi Hastalıklarda Kullanılır?

Ozon Torbalama ve Kupa Tedavisi Nedir, Hangi Hastalıklarda Kullanılır?

Üç oksijen atomundan oluşan renksiz bir molekül olan ozan, modern tıpta pek çok hastalığın tedavisinde kullanılıyor. Antiviral ve antibakteriyel etkiye sahip ozon gazı tedavisi, günümüzde popülerliği giderek artan yöntemlerden biridir. Cilt hastalıklarından enfeksiyonlara, diyabetten hepatite kadar birçok rahatsızlığın tedavisinde uygulanan ozon, yan etkilerinin az olması dolayısıyla yoğun bir şekilde başvuruluyor.

Ozon Tedavisi Yöntemleri Nelerdir?

Majör ozon (kandan uygulama), minör ozon (kas içine), subkutan (cilt altına), rektal-vajinal-kulak ozon (vücut boşluklarına), lokal ozon (eklem içine), torba ozon (hasarlı bölgenin torbalanması), ozon sauna gibi çeşitli yöntemlerle gerçekleştirilen ozan; sunduğu avantajlardan dolalı tedavilerde sıklıkla tercih ediliyor.

Ozon Torbalama ve Kupa Uygulaması

Ozon torbalama ve kupa uygulaması; sorunlu belirli bir bölgeye direk ozon gazının verildiği kapalı bir sistemdir. İyileşmeyen yara ve yanık durumları için ideal bir seçenektir. Bütünlüğü bozulan, tahrip olan dokular ozona dayanıklı torba içerisine alınır. Torba içine sürekli olarak ozon gazı verilerek, yara veya hasarlı noktaların iyileştirilmesi hedeflenir. Özellikle dolaşım sorunu olan hastalarda majör terapi birlikte yapıldığında oldukça etkili sonuçlar elde edilir.

Ozon Tedavisi Hangi Hastalıklara Uygulanır?

Bağışıklık, solunum, dolaşım sistemi ile yara ve enfeksiyon hastalıklarının da tedavisinde değerlendirilen ozon, genel olarak şu hastalıklara uygulanıyor: Bel fıtığı, diyabet, kanser, diş hastalıkları, sürekli yorgunluk, iskemik rahatsızlıklar, bakteri ve mantar enfeksiyonları, astım ve KOAH, behçet hastalığı, migren, romatizmal hastalıklar, göz hastalıkları, alzheimer ve demans, AIDS, cilt hastalıkları, kas ağrıları.

Sosyal Medyada Paylaş