Sıvı Yüz Germe

15-20 dk

8-10 Ay

Anestezi Kremi

Yaşlanma ve yer çekimi ile birlikte cilt elastikiyetini kaybeder ve yüzde sarkmalar meydana gelir. Daha yorgun ve yaşlı bir görünüme neden olan bu durumdan 30 dakikada kurtulmak mümkün! Yüze kaybolan hacmini kazandırmak, sarkmaları hafifletmek için yapılacak Sıvı Yüz Germe işlemi ile yüz hatlarınızı daha dinamik ve çekici hale getirebilirsiniz. Cildi gençleştiren hyaluronik asit dolgusu ile sarkmalardan arınmış, ışıl ışıl parlayan bir cilt yapısına kavuşabilirsiniz.

Sıvı Yüz Germe Nedir?

Ameliyatsız bir şekilde yüzde oluşan sarkmaların giderilerek daha genç ve dinlenmiş bir görünüm elde edilmesi işlemidir. Bu işlemde yüzde hacmin azaldığı noktalara hyaluronik asit dolgusu enjekte edilerek yüz hatlarının daha dinamik ve çekici olması sağlanır. Hacim kaybı giderilip sarkmalar azaltılır, yüzde gerginlik oluşturularak daha parlak ve pürüzsüz bir cilt görünümü elde edilir.

Neden Sıvı Yüz Germe?

Yaş alma ve çeşitli nedenlerle vücutta kollajen üretimi azalır, cilt bağ dokusu parçalanarak elastin yapısını kaybeder. Bunun sonucunda yüzde sarkmalar meydana gelir, daha yorgun ve çökük bir görünüm ortaya çıkar.

Sıvı yüz germe yaşlanma sürecini tersine çevirerek erken yaşlanma belirtilerini iyileştirir. Dermal dolgularla kısa sürede daha parlak ve pürüzsüz bir cilt elde edilirken, dolgu içerisinde bulunan hyaluronik asit ile de iyileşme etkisi daha uzun süreye yayılır. Sıvı yüz germe işlemi ile;

• Göz altındaki boşlukları,
  • Çökük görünen yanakları,
  • Dudak, göz ve alındaki kırışıklıkları doldurmak,
  • İz görünümlerini azaltmak mümkündür.

Sıvı Yüz Germenin Faydaları Nelerdir?

• Ağrısız bir tedavi yöntemidir.
  • Sizi daha dinlenmiş göstererek, genç ve güzel bir görünüm kazandırır.
  • Çok kolay ve pratik bir uygulamadır. Kısa bir müdahaleden sonra hayatınıza hemen geri dönebilirsiniz.
  • İstediğiniz sonucu alana kadar yaptırabilirsiniz.
  • Cerrahi uygulamalara nazaran çok uygun fiyatlıdır.

Sıvı Yüz Germe Yüzün Hangi Bölgelerine Yapılır?

• Üst-dış elmacık kemiği,
  • Elmacık kemikleri,
  • Göz ve yanakların altında bulunan orta yüz oluğu,
  • Ağız köşesinden çeneye uzanan ağız köşeleri,
  • Çene çizgisi,
  • Alt yanak oyukları,
  • Nazolabilal kıvrım,
  • Ön gıdı bölgesine çeneye destek ve belirginlik kazandırmak amacıyla yapılmaktadır. Temel amaç, yüze V doğal şeklini geri kazandırmaktır.

Sıvı Yüz Germe Kimlere Uygulanabilir?

Sıvı yüz germe işlemi;

• Yüzünde cilt sarkması olan kişilere,
  • Doku kaybı yaşayan, dudak-burun-çene bölgesinde ince çizgiler bulunan kişilere yapılmaktadır.

Sıvı Yüz Germe Nasıl Uygulanır?

İşlem öncesi uygulama bölgesi anestezik krem sürülerek uyuşturulur. Bu nedenle hasta işlem esnasında acı hissetmez. Cilt temizlendikten sonra muayenede belirlenen noktalardan cildin alt kısmına ince uçlu iğneler ile sıvı enjekte edilir.

Ağrısız bir tedavi olan sıvı yüz germe işlemi oldukça kolay ve konforlu bir uygulamadır. Enjekte işleminden sonra kişi normal hayatına kaldığı yerden devam edebilir.

Sıvı Yüz Gerdirme İşleminden Sonra Nelere Dikkat Edilmelidir?

Sıvı yüz germe işleminden sonra hasta hemen normal hayatına dönebilir. Ancak işlem sonrasında;

• Çoğu zaman fark hemen hissedilir ancak tam etki 10-14 gün sonra ortaya çıkar.
  • İşlem sonrası 2-3 gün işlem bölgesinde hassasiyet ve şişlik olabilir.
  • İlk 72 saat işlem bölgesine dokunulmamalı.
  • İşlem sonrası ilk 24-48 saat boyunca ağır egzersizlerden kaçınmalı, alkol tüketilmemeli.
  • Birkaç gün makyaj yapılmamalı.
  • Güneş ışığına maruz kalmamalı, sauna ve solaryumdan uzak durulmalı.

Sıvı Yüz Germe Ne Kadar Kalıcı?

Sıvı yüz germe işleminin etkileri kullanılan dolguya, dolgunun miktarına ve kişinin metabolizmasına bağlı olarak 8-18 ay arası sürmektedir. Etkisi geçtikten sonra yeni uygulama ile uzatılabilmektedir.

Sıvı Yüz Germe Fiyatları

Sıvı yüz germe işlemi fiyatları işlem bölgesinin büyüklüğü, kullanılan dolgu çeşidi, miktarı ve işlemin niteliğine bağlı olarak değişmektedir. Düşük fiyatlı uygulamalar kalitesiz dolgu malzemeleri ile yapılacak işlem anlamına gelebilmektedir. Bu nedenle uygulamanın kalitesi ve doktorun deneyimi önemli bir ayrıntıdır.

Sıvı Yüz Germe Sık Sorulan Sorular

Sıvı yüz germe uygulaması minimal invaziv bir tedavi olduğu için uygulama sırası ve sonrasında herhangi bir ağrı olmaz. Ağrı kesici veya anesteziye gerek kalmaz.

Sıvı yüz germe, yaşlanma belirtilerini ortadan kaldırmak için yapılır. Yani geleneksel cerrahi yüz germenin bir önceki aşamasıdır. Sıvı yüz germe işleminde kesi yoktur. Anestezik kremle uygulama bölgesi uyuşturulduktan sonra işlem küçük enjeksiyonlarla yapılır. Bu nedenle hemen günlük hayata devam edilebilir. Cerrahi yüz germe ise genel anestezi altında, hasta uyutularak yapılır. Fazla deri alınıdıktan sonra cilt ile birlikte kas ve bağlar da sıkılaştırılır.

Hayır, son derece güvenli bir uygulamadır. Ancak nadiren de olsa işlem sonrası küçük şişlikler ve geçici morluklar görülebilir. Ancak bir süre sonra bu etkiler de ortadan kaybolur.

• Diyabet hastalarına,
  • Kanama bozukluğu yaşayanlara,
  • Kas ve sinir hastalığı olanlara,
  • Bağışıklık sistemi rahatsızlığı bulunanlara yapılmaz.