Body FX

Body FX İşlem Tablosu

--

İlerleyen yaş, hızlı kilo alıp verme ve hareketsiz yaşam gibi sorunlar nedeniyle cilt alt katmanlarında bozulmalar yaşanarak daha sarkık ve pürüzlü bir cilt görünümü ortaya çıkar.

Radyofrekans enerjisi ve vakumlu basıncın birarada kullanıldığı Body FX işlemi ise ciltte ortaya çıkan sarkma ve yağlanmaların tedavi edilmesi işlemidir.

Özellikle selülit tedavisi, bölgesel zayıflama ve bölgesel sıkılaştırmada yoğun olarak kullanılan Body FX teknolojisi ile daha sıkı, gergin ve pürüzsüz bir cilt görünümü elde etmek mümkün.

Dr. Lida Çiteli Body FX Tedavisi

Body FX Nedir?

Body FX, radyofrekans enerjisi ile vakumlu negatif basınç bir arada deriye uygulanarak ciltte oluşan sarkma ve yağlanmaların tedavi edilmesi işlemidir. Bu işlem ile deri altında oluşan biçim olarak bozulmuş inatçı yağ dokusunun vücuttan uzaklaştırılması hedeflenir. Body FX tedavisi cildin bütün katmanlarında etkisini göstererek gevşemiş deriyi toplar, sıkılaştırır ve daha pürüzsüz bir cilt görünümü elde edilmesini sağlar. Bölgesel zayıflama, bölgesel sıkılaştırma ve selülit tedavisinde etkili bir şekilde kullanılmaktadır.

Body FX Nasıl Çalışır?

Body FX tedavisinde, radyofrekans enerjisi ile vakumlu negatif basınç birarada inatçı yağlanmaların olduğu bölgeye uygulanır. Radyofrekans enerjisi ile ortaya çıkan ısı cildin alt katmanlarına kadar etkili olarak yağ dokularının ısınması ve sıkılaşması sağlanır. Bu esnada vakum ve kontrollü enerji atımları ise vücudu biçimlendirerek daha ince ve sıkı bir cilt görünümü elde eder.

Body FX Nasıl Etki Eder?

Body FX, bir yandan radyofrekans enerjisiyle derin doku katmanları ve deri altı yağ dokusuna ısı gönderirken bir yandan da aynı bölgeye vakumlu negatif basınç uygular. Bu ısı yağ hücrelerini küçültürken, bağ dokudaki elastin ve kollajen liflerinin onarılmasına yardım eder. Vakumlu basınç ile de derin dokularda hareketlilik başlar ve bu hareketlilik kan dolaşımı ile lenf drenaj sistemini uyarır. onarır. Raydofrekans enerjisiyle arka arkaya 1 milyon atış yapılabilmektedir. Body FX işlemi esnasında bir yandan da vücut ısısı cihazdaki termal görüntüleme ekranından takip edilir. Body FX işlemi; bölgesel zayıflama, bölgesel sıkılaştırma ve selülit tedavilerinde etkin sonuçlar vermektedir.

Body FX ile Bölgesel Zayıflama

Vücutta belli bölgelerde oluşan kilolardan kurtulmada etkilidir. Spor ve diyet yapıp kilo vermesine rağmen karın, kalça veya bel gibi bölgelerde eritilemeyen fazla kilolardan kurtulmak için tercih edilebilir. Ağrısız ve acısız bir tedavi olan Body FX tedavisinde önceden seanslar planlanır ve gerekli görülmesi halinde diyetisyen desteği sağlanır. Böylece bölgesel zayıflamanın etkisi ve kalıcılığı sağlanmış olur.

Bölgesel zayıflama işleminin kaç seans olacağı ise kişiden kişiye değişiklik gösterir. Genelde haftada 1 ve toplam 6-8 seans uygulanmaktadır. Seans süresi ise 30-45 dakika arası değişmektedir. İşlemin sonuçları ise yaklaşık 2 haftaya ortaya çıkar. Body FX tedavisi ile deri altı dokular sıkılaşarak daha pürüzsüz ve yumuşak bir cilt elde edilebilmektedir.

Body FX ile Bölgesel Sıkılaştırma

Hamilelik, kilo alıp verme ve yaşlanmaya bağlı olarak karın bölgesinde cilt gevşemeleri ortaya çıkar. Body FX ise özellikle karın bölgesindeki sıkılaştırma tedavisinde kullanılmaktadır. Karın, bel ve simit bölgesinde uygulanacak Body FX işlemi ile ciltte sıkılaşma ve beden ölçüsünde daralma sağlanır. İşlemin kullanıldığı bir diğer bölge ise bacaklardır.

Body FX’in bölgesel sıkılaştırma tedavisi kapsamında kaç seans uygulanacağı da kişiye göre belirlenir. Genelde haftada 1 olmak üzere toplam 8 seans uygulanır. Bazen duruma göre seans sayısı artırılabilmektedir.

Body FX ile Selülit Tedavisi

Dr. Lida Çiteli Body FX Tedavisi

Günümüzde kadınların en fazla şikâyetçi olduğu konulardan biri selülitlerdir. Bacaklarda oluşan ve selülit adı verilen portakal kabuğu görünümü nedeniyle çoğu kadın yaz tatilinde denize girmekten çekinir. Body FX uygulaması ise selülit tedavisinde kullanılan en etkin teknolojilerden biridir. Haftada 2 defa toplam 8 seans uygulandığı zaman daha pürüzsüz bir bacak görünümü elde edebilirsiniz.

Selülit, deri altında bulunan yağ dokunun büyümesi ve bu dokuyu tutan dikey bantlardan taşması sonucu olur. Body FX tedavisinde radyofrekans ısı enerjisi ile yağ doku küçültülür ve gergin taşıyıcı bantlar serbest bırakılır. Böylece yağ hücreleri eski haline dönerek portakal kabuğu görünümü ortadan kalkar.

Body FX işlemi ile portakal kabuğu görünümüne neden olan problemli doku ortadan kaldırılır, vakumlu negatif basınç ile cilt sıkılaştırılır. Böylece selülitlerden kurtularak daha gergin ve pürüzsüz bir cilt görünümü elde edilir.

Kimler Body FX Yaptırabilir?

Selülitlerinden kurtulmak isteyenler, sıkı karın ve bacak yapısı isteyenler, bölgesel kilo problemi yaşayan her yaştaki kadın-erkek her vatandaşa Body FX tedavisi uygulanabilmektedir.

Body FX İşlemi Sonrası Nelere Dikkat Edilmeli?

Body FX tedavisi oldukça güvenli ve konforlu bir tedavi yöntemidir. Bu nedenle uygulama yapıldıktan sonra günlük rutininize hemen dönebilirsiniz. İşlem sonrası uygulama bölgesinde birkaç saat sürecek bir sıcaklık hissi ve kızarıklık görülebilir. Ancak bu geçicidir ve günlük yaşama herhangi bir olumsuz etkisi bulunmaz.

Body FX Tedavisi Fiyatları

Body FX tedavisi fiyatları seans sayısı, ciltteki hasarın oranı ve uygulama bölgesinin büyüklüğüne göre değişmektedir. Düşük fiyatlı uygulamalar uygun olmayan cihazlarla işlem anlamına gelebilmektedir. Bu nedenle uygulamanın kalitesi ve doktorun deneyimi önemli bir ayrıntıdır.

Body FX Sık Sorulan Sorular

Evet, son derece güvenli bir tedavi yöntemidir. İşlem esnasında vücut ısısı sürekli izlenip cilt sıcaklığı devamlı kontrol altında tutulur. Böylece işlemin daha güvenli olması sağlanır.

Hayır, acılı bir uygulama değildir. Hastalar, uygulamayı ciltte hafif bir çekme hissi olarak tarif ederler.

Body FX tedavisinde uygulanacak seans sayısı ciltteki tahribata bağlı olmak üzere 1-8 hafta arası değişmektedir. İlk birkaç seanstan sonra etkiler ortaya çıkmaya başlar. İlk seans sonrası cilt daha yumuşak bir hal alır ve pürüzler azalmaya başlar.

Body FX tedavisinde radyofrekans enerjisi ile vakumlu negatif basınç birarada kullanılır. Bu nedenle oldukça etkili sonuçlar almak mümkündür.