Boyun Mezoterapisi

15 dk.

6-8 ay

Anestezi Kremi

Yaşlanma, güneş ışınları ve çeşitli çevresel etkilerle boyun bölgesinde sarkma, kırışıklık, leke ve gıdı oluşumları görülür. Bu etkilerin tedavisinde kullanılan en güncel yöntemlerden biri Boyun Mezoterapisi’dir. İçeriğindeki vitamin, protein ve hyaluronik asit ile ciltte kollajen üretimini tetikleyen Boyun Mezoterapisi, cildin sıkılaşmasını ve eski dinç görünümüne kavuşmasını sağlar.

Boyun Bölgesindeki Yaşlanma Belirtileri Nelerdir?

Boyun bölgesindeki yaşlanma belirtileri;

• Gıdı oluşumu,
  • Boyun cildinde aşırı gevşeme oluşması,
  • Boyunda güneş benleri ve et benleri görülmesi,
  • Boyun hattının bozularak düzensizleşmesi,
  • Boyun bölgesinde cilt renginin düzensizleşmesi,
  • Boyun bölgesindeki çizgilerin derinleşmesi ve çizgi sayısının artmasıdır.

Boyun Bölgesini Gençleştiren Uygulamalar Nelerdir?

Boyun bölgesinde yaşlanma ile birlikte ortaya çıkan kırışıklık, sarkma, benlenme ve çizgi oluşumlar;

• Gençleştirme Mezoterapisi (Mezolifting, Gençlik Aşısı)
  • PRP
  • Somon DNA Aşısı
  • Altın İğneli Mezoterapi
  • Gıdı Küçültme Mezoterapisi
  • Focuslu Ultrason (HIFU)
  • İp Askı Uygulaması gibi medikal uygulamalar yardımıyla giderilebilmektedir.

Ameliyata gerek duymadan yapılacak bu uygulamalar ile boyun bölgesi pürüzsüz, canlı ve dinamik bir görünüme kavuşturulur.

Boyun Mezoterapisi Nedir?

Boyun bölgesinde güneş ışığı ve yaşlanma ile ortaya çıkan hasarlanma ve incelme belirtilerini ortadan kaldırmaya yarayan bir medikal estetik uygulamasıdır. Boyun mezoterapisi ciltte kollajen liflerinin yeniden üretimini sağlayarak cildin eski kalitesini kazanmasını sağlar.

Boyun Mezoterapisi Nasıl Gençleştirir?

Boyun mezoterapisi,

• Ciltte kollajen lif üretimini yeniden sağlayarak güneş ışığı ve yaşlanma nedeniyle ortaya çıkan hasarlanma ve incelme belirtilerini ortadan kaldırır.
  • Mezoterapi karışımları içeriğinde yer alan hyaluranik asit ve somon DNA gibi karışımlar cilde yoğun nem vererek, boyun bölgesindeki kuruma ve yıpranma belirtilerini ortadan kaldırır.
  • Mezoterapi, boyun bölgesindeki gevşeme ve derin kırışıkları belirgin bir şekilde düzeltir. İçeriğindeki vitamin, protein ve hyaluronik asit ile boynu sıkılaştırıp, derin çizgileri en az seviyeye getirir.

Boyun Mezoterapisi Ne Zaman Yapılmalı?

Boyun mezoterapisi; boyun bölgesinde gevşeme, kırışıklık, sarkma ve gıdı oluşumu gibi yaşlanma belirtileri görülmeye başladığında yapılmalıdır. Bu belirtilerin başlangıç aşamasında uygulama yapılırsa etkisi de daha fazla olacaktır.

Boyun Mezoterapisi Fiyatları

Boyun mezoterapisi fiyatları işlem bölgesinin büyüklüğü ve işlemin niteliğine bağlı olarak değişmektedir. Düşük fiyatlı uygulamalar uygun olmayan cihazlarla işlem anlamına gelebilmektedir. Bu nedenle uygulamanın kalitesi ve doktorun deneyimi önemli bir ayrıntıdır.

Boyun Mezoterapisi Sık Sorulan Sorular

Hayır, işlem öncesi uygulama bölgesi anestezik kremle uyuşturulacağı için herhangi bir ağrı-sızı oluşmaz.

Hayır, kalıcı değildir. Cilt tipine ve dış faktörlere bağlı olarak kalıcılığı değişir. Boyun mezoterapisinin ortalama kalıcılığı 6-8 aydır. Yılda 1-2 kez yapılacak boyun mezoterapisi ile boyun bölgesi daha genç bir görünüm kazanacaktır.

Boyun Mezoterapisi, 2 hafta aralıklarla 3 seans olarak uygulanmaktadır.