Dekolte Mezoterapisi

15 dk.

6-8 ay

Anestezi Kremi

Yaşlanma, güneş ve çeşitli çevresel etkiler nedeniyle dekolte bölgesindeki cilt kurur ve bunun sonucunda kırışıklıklar ve benlenmeler ortaya çıkar. Kişiyi yaşlı gösteren bu duruma karşı en etkili tedavi yöntemlerden biri de Dekolte Mezoterapisidir. Vücutta kollajen üretimini tetikleyen bileşenlerden oluşan Dekolte Mezoterapisi ile daha gergin, parlak ve genç görünen bir cilt yapısına kavuşmak mümkündür.

Dekolte Mezoterapisi Nedir?

Dekolte bölgesinde yaşlanma ve çevresel etkenler nedeniyle cilt kurur ve bunun sonucunda çizgiler artar, kırışıklık ve sarkmalar meydana gelir. Bu tür sorunlar giderilerek daha gergin ve genç görünen cilt yapısı elde etmek için uygulanan medikal estetik yöntemlerinden biri de Dekolte Mezoterapisidir.

Çeşitli vitamin, protein ve hyaluronik asit içerikli bileşenlerin enjeksiyon yöntemiyle deri altına enjekte edilmesi uygulaması olan Dekolte Mezoterapisi sonrası ciltte kollajen üretimi tetiklenerek daha genç, gergin ve parlak bir cilt yapısı elde edilir.

Dekolte Bölgesindeki Yaşlanma Belirtileri Nelerdir?

• Dekolte bölgesi derisinde gevşeme,
  • Dekoltede güneş ve et benlerinin ortaya çıkması,
  • Dekolte bölgesinin renginin bozulması,
  • Dekolte bölgesindeki çizgilerin derinleşmesi ve sayılarının artmasıdır.

Dekolte Bölgesini Gençleştiren Uygulamalar Nelerdir?

• Gençleştirme Mezoterapisi (Mezolifting, Gençlik Aşısı)
  • PRP
  • Somon DNA Aşısı
  • İp Askı Uygulaması

Dekolte Mezoterapisi Nasıl Gençleştirir?

Dekolte mezoterapisi,

• Ciltte kollajen lif üretimini yeniden sağlayıp, güneş ışığı ve yaşlanma nedeniyle ortaya çıkan hasarlanma ve incelme belirtilerini ortadan kaldırır.
  • Mezoterapi karışımları içeriğinde bulunan hyaluranik asit ve somon DNA gibi bileşenler cildi nemlendirerek, dekolte bölgesindeki kuruma ve yıpranma belirtilerini ortadan kaldırır.
  • Mezoterapi, dekolte bölgesindeki gevşeme ve derin kırışıkları belirgin bir şekilde düzeltir. İçeriğindeki vitamin, protein ve hyaluronik asit ile dekolte bölgesini sıkılaştırıp, derin çizgileri en az seviyeye getirir.

Dekolte Mezoterapisi Ne Zaman Yaptırılırsa Etkili Olur?

Dekolte mezoterapisi; dekolte bölgesinde gevşeme, kırışıklık ve benlenme gibi yaşlanma belirtileri görülmeye başladığında yapılmalıdır. Bu belirtilerin başlangıç aşamasında uygulama yapılırsa etkisi de daha fazla olacaktır.

Dekolte Mezoterapisi Fiyatları

Dekolte mezoterapisi fiyatları işlem bölgesinin büyüklüğü ve işlemin niteliğine bağlı olarak değişir. Düşük fiyatlı uygulamalar uygun olmayan ürünler ile işlem anlamına gelebilmektedir. Bu nedenle uygulamanın kalitesi ve doktorun deneyimi önemli bir ayrıntıdır.

Dekolte Mezoterapisi Sık Sorulan Sorular

Hayır, dekolte mezoterapisi öncesi işlem bölgesi anestezik kremle uyuşturulduğu için hasta hiçbir ağrı-sızı hissetmez.

Hayır, mezoterapi işlemleri kalıcı değildir. Belirli bir süre sonra vücut mezoterapi ile enjekte edilen bileşenleri eritir. Ancak mezoterapinin etkisi cilt tipi ve dış faktörlere bağlı olarak değişir. Ortalama olarak 6-8 ayda bir yenilenmesinde fayda vardır.

Dekolte mezoterapisi 2 haftalık aralıklarla 3 seans şeklinde uygulanmaktadır.