El Mezoterapisi

15 dk.

6-8 ay

Anestezi Kremi

Yaşlanma, çevresel etkenler ve kimyasallara maruz kalma nedeniyle el derisi kuruyup kırışır, damarlar görünecek kadar incelerek daha yaşlı görünür. El mezoterapisi ile ciltte kollajen üretimi tetiklenir, el sırtı derisi kaybettiği nemini kazanarak daha hacimli ve genç görünen bir el yüzeyi elde edilebilir.

El Mezoterapisi Nedir?

El derisinde yaş alma ve çeşitli çevresel etkenler nedeniyle kırışıklık, buruşma, incelme ve leke oluşumları görülür. El mezoterapisi ise el cildinde oluşan bu durumların telafisi adına özel bitkisel solüsyonların küçük iğneler ile cilde uygulanmasıdır.

El Yaşlanma Belirtileri Nelerdir?

• El üzerinde ince kırışıklıklar, kurumalar ve buruşmalar görülmesi,
  • El sırtındaki cildin incelmesi, damarların görünmesi,
  • El sırtında güneş benleri ve güneş çilleri gibi lekeler oluşması,
  • Ellerdeki kollajen liflerinin hasarlanmasıyla görünen cilt yıpranmaları yaşlanma belirtileridir.

El Mezoterapisinin Etkileri Nelerdir?

• El mezoterapisi, ciltte kollajen üretimini tetikleyerek daha sıkı canlı ve parlak bir cilt görünümü elde eder.
  • Dolgu içeriğinde bulunan hyaluronik asit cildin kaybettiği nemi geri kazandırarak cilt kuruması ve yıpranmasının önüne geçer.
  • İncelen el sırtındaki deriye hacim kazandırır.

El Mezoterapisi Nasıl Uygulanır?

İşlem öncesi el üzeri anestezik krem sürülerek uyuşturulur. Ardından işlem bölgesine 10-14 gün aralıklarla toplam 3 gençleştirme kürü uygulanır. Yaklaşık 15 dakika süren uygulama sonrası el sırtında hafif kızarıklık ve kabarcıklar görülebilir. Bu etkiler 1 gün içerisinde tamamen ortadan kaybolacaktır.

El Mezoterapisi Kimlere Yapılır?

Dış ortamlarda çalışan veya temizlik işleriyle uğraşan kişilerin elleri hava şartları veya kimyasallara maruz kalması nedeniyle yıpranıp yaşlanır. El mezoterapisi ise ellerinin genç görünmesini isteyen 18 yaşından büyük her bireye uygulanabilir. El mezoterapisi, el sırtındaki kırışıklık ve cilt incelmesi durumunda ellerin eski genç ve diri görünümüne kavuşmasında etkili bir yöntemdir.

El Mezoterapisinin Etkisi Ne Kadar Sürer?

El mezoterapisi ile el cildi nemlenip kalitesi artar, el yüzeyindeki kuruluk ve kırışıklıklar azalarak cilt gençleşir. Yaklaşık 6-8 ay etkisi süren mezoterapi uygulaması yılda 1-2 kez yaptırılabilir. Bu tür tedavilerle elin uzun süreli genç görünmesi sağlanır.

El Mezoterapisi Fiyatları

El mezoterapisinin fiyatları işlem bölgesinin büyüklüğü ve işlemin niteliğine bağlı olarak değişmektedir. Düşük fiyatlı uygulamalar uygun olmayan cihazlarla işlem anlamına gelebilmektedir. Bu nedenle uygulamanın kalitesi ve doktorun deneyimi önemli bir ayrıntıdır.

El Gençleştirmede Kullanılan Yöntemler Nelerdir?

El gençleştirmede;

• El Mezoterapisi
  • El PRP’si,
  • El Dolguları,
  • Kimyasal Peeling,
  • Lazer Tedavileri kullanılmaktadır.

El Mezoterapisi Sık Sorulan Sorular

Hayır, işlem öncesi anestezik krem sürüldüğü için ağrı-sızı hissedilmez.

Hayır, kalıcı değildir. El mezoterapisinin kalıcılığı 6-8 aydır. Yılda 1-2 kez yapılacak el mezoterapisi ile eller daha genç bir görünüm kazanacaktır.

El mezoterapisi, solüsyon içerisindeki karışımlara alerjisi olanlar, hamile ve kanser tedavisi gören kişilerde uygulanması tavsiye edilmez.