Forma Radyofrekans Tedavisi

15-20 dk

8-10 ay

Anestezi Kremi

Forma Radyofrekans tedavisi veya bir başka deyişle iğnesiz radyofrekans uygulaması, cilt bakım uygulamaları arasında en gözde yöntemlerden biridir. Forma Radyofrekans ile cildimizin yapı taşı olan kollajen üretimini arttırmak mümkündür. Herhangi bir estetik cerrahi olmadan cildi gençleştiren bu tedavi, doğal ve sağlıklı sonuçlar verdiği için cilt güzelliğine önem veren pek çok insanın birinci tercihidir. Ağrısız ve konforlu bir tedavi olması Forma Radyofrekansın cazibesini arttırmaktadır. Medikal Estetik uygulamalarının öncü ismi Doktor Lida Çiteli, Forma Radyofrekans tedavisi hakkında merak edilenleri anlattı.

Forma Radyofrekans Tedavisi (İğnesiz Radyofrekans)

Forma Radyofrekans Tedavisi Nasıl Bir Etki Sağlar?

Cildimizdeki yaşlanma belirtilerinin en önemli nedeni, yaşımız ilerledikçe kollajen üretimimizin azalmasıdır. Yeteri kadar kollajen üretemeyen ciltler yaşlanma belirtilerine karşı savunmasız hale gelirler. Pek çok insan kollajen içerikli cilt bakım ürünleri kullanarak veya kollajen takviyeleri alarak bu eksikliği telafi etmeye çalışırlar. Bu uygulamalar yaşlanma etkilerini yavaşlatabilir ve bir süre geciktirebilir. Ancak Forma Radyofrekans tedavisi yapısal olarak bozulmuş, incelmiş, uzamış ve zayıf hale gelmiş kollajen liflerini onarma etkisine sahiptir. Uyguladığı yüksek ısı ile bağ dokuyu uyaran Forma Radyofrekans tedavisi, cildimizdeki elastin liflerinin ve kollajenin güçlenmesini, tıpkı gençken olduğu gibi kalın ve gergin bir form almasını sağlar.

Kollajen üretimini yeniden tetikleyerek onarma ve yenilenme döngüsünü başlatır. Seanslar tamamlandığında uzun süreli etki sağlar.

Forma Radyofrekans Tedavisinin Sonuçları Nelerdir?

• Yüzün belirgin bir oval görünüm kazanması
  • Cildin sıkı ve genç görünümlü olması
  • Parlak ve canlı bir yüz
  • Cilt tonunun dengelenmesi
  • Yüz hatlarının keskinleşmesi
  • Daha fresh ve bakımlı bir görünüm kazanılması
  • Cilt gerginliğini ve ışıltısını yeniden kazanır
  • Cildin nem dengesi sağlanır
  • Elastikiyet artar
  • Gözenekler küçülür

Forma Radyofrekans Tedavisi Kaç Seans Uygulanır?

Forma Radyofrekans Tedavisi kişinin ihtiyaçlarına göre değişmekle birlikte genellikle 4 ila 6 seans arasında planlanır. Her bir seans 30 – 45 dakika arasında bir zaman diliminde tamamlanır. Tedavinin sonrasında herhangi bir iyileşme süreci gerekmez. Kişi gündelik hayatına kaldığı yerden devam eder.

Forma Radyofrekans Tedavisi İle İlgili Önemli Bilgiler

• Herhangi bir yan etki riski yoktur
  • Yüzümüzde mimik kaybına yol açmaz
  • Ağrısız ve konforlu bir tedavidir.
  • İyileşme sürecine gerek yoktur. Günlük hayata kaldığımız yerden devam edebiliriz.
  • Her mevsim uygulanabilir.
  • Her cilt tipi için uygun bir uygulamadır
  • Ameliyat olmadan gençleşme sağlar
  • Tedavi süresi son derece kısadır

Yeni Bir Cilde Forma Radyofrekans Tedavisi İle Kavuşun

Cildimiz katmanlardan oluşan bir yapıdır. Bu katmanlar, ilerleyen yaşımızla birlikte sarkmaya başlar. Forma Radyofrekans uygulaması ile cilt katmanları arasındaki boşluklar giderilir. Önemli bir lifting ve sıkılaştırma etkisi sağlanır. Son derece güvenli bir tedavi yöntemidir.

Forma Radyofrekans Tedavisi Hangi Sorunların Tedavisinde Kullanılır?

• Elmacık kemiklerinin belirginleştirilmesi
  • Boyun bölgesindeki çizgilerin giderilmesi ve bölgenin sıkılaştırılması
  • Dudak üstü çizgilerinin tedavisi
  • Kazayağı görünümünün giderilmesi
  • Çene hattının belirgin hale getirilmesi
  • Nazolabial çizgilerin giderilmesi

Forma Radyofrekans Tedavisi Nasıl Yapılır?

Cilt gençleştirme amacıyla uygulanan çok sayıda tedavi yöntemi vardır. Ancak Forma Radyofrekans uygulaması teknolojinin geldiği son nokta olarak dikkat çeker. Özellikle her mevsim, her cilt tipine uygulanabilen güvenli bir tedavi olması, Forma Radyofrekansın cazibesini arttırmaktadır. Bu tedavide ilk hedef cildin sıkılaştırılması ve şekillendirilmesidir. Bunun için cildin alt katmanlarına radyofrekans uygulanır. Kollajen üretimi tetiklenir. Sıcaklık göstergesi sayesinde tüm bölgeler eşit şekilde tedavi edilir. Radyofrekans ısısı cildin kollajen üretimini arttırır. Bu bir lazer uygulaması olmadığı için her cilt tipinden insana uygundur.

Forma Radyofrekans uygulaması cildin genel görünümünde belirgin bir iyileşme sağlar. Kullanıcılar daha ışıltılı, pürüzsüz ve genç bir cilt görünümü kazanırlar. Elastin lifleri desteklenir. Cilt esneklik kazanır. Sonuçları da uzun süre kalıcı olabilmektedir.

Forma Radyofrekans Tedavisi Acılı Bir İşlem Midir?

Hayır. Aksine Forma radyofrekans uygulamasının sağladığı en önemli avantajların başında acısız ve konforlu bir tedavi deneyimi sunması gelir.

Forma Radyo Frekans Tedavisi Fiyatları

Forma Radyofrekans tedavisi fiyatları hakkında güncel ve net bilgiye ulaşabilmek için medikal estetik doktorunuz Doktor Lida Çiteli ile iletişime geçebilirsiniz.