Profhilo

15-20 dk

8-10 ay

Anestezi Kremi

Yaşlanmanın en fazla etkili olduğu vücut bölgeleri yüz, boyun, dekolte bölgesi, eller ve kollardır. Yaşlanma ile birlikte bu bölgelerde kırışıklıklar artar, sarkmalar meydana gelir. Yenilikçi bir dolgu uygulaması olan Profhilo, cildin bütün katmanlarında etkili olarak kırışıklık ve sarkmaları giderir, cilde kaybettiği nemi geri kazandırarak daha parlak bir cilt görünümü elde edilmesini sağlar.

Profhilo Nedir?

Profhilo, cilt gevşekliğini tedavi etmek amacıyla geliştirilen hyaluronik asit içerikli bir dolgu çeşididir. Geleneksel dolgu maddelerinden farkı, cildin alt katmanlarına yayılmasıdır. İnce çizgileri ve kırışıklıkları yumuşatıp cilde sıkılık ve hacim kazandıran Profhilo uygulaması, cilt tonunu da iyileştirerek daha parlak bir cilt görünümü kazandırır.

Profhilo 5 Nokta Tekniği Nedir?

Profhilo 5 nokta tekniği, hyaluronik asit içeren bir dolgu tekniğidir. Bu teknik, yüzün her iki yanında bulunan 5 BAP noktasına yapılmaktadır. 5 noktaya yapılan uygulama cildin katmaları olan epidermis, dermiş ve subkutanda etkisini gösterir.

Yüzdeki 5 BAP noktası riskin en az olduğu bölgelerdir. Bu bölgeler sinirlerden ve ana kan damarlarından uzakta olduğu için olumsuz etkisi de yok denecek kadar azdır.

Cilt kalitesini oldukça artıran bu uygulama, nemlenmeyi ve sıkılaşmayı artırarak cilde daha genç bir görünüm kazandırır.

Profhilo uygulaması, yaş belirtilerinin etkisinin görüldüğü yüz, boyun, dekolte bölgesi, eller ve kollar gibi bölgelerde etkili sonuçlar vermektedir.

Profhilo’nun Kullanım Amacı Nedir?

Profhilo 5 nokta tekniği;

• Yaşlanma nedeniyle üretimi azalan kollajeni ve bozulmaya başlayan elastik lifleri yeniden yapılandırır. Özellikle sarkan ciltleri sıkılaştırır.
  • Sivilce sonucu ciltte meydana gelen deformeleri onarır.
  • Yağ dokularındaki kayıp ve bozulmaları onarır.
  • Malar ve submalar alanları yeniden yapılandırır, gevşeklikleri giderir.

Profhilo’nun Faydaları Nelerdir?

Profhilo 5 nokta tekniğinin temel faydası yaşlanma ve çeşitli nedenlerle ciltte oluşan kırışıklık ve yaşlanma belirtilerini ortadan kaldırmasıdır. Profhilo uygulaması ile;

• Cilt yapısı onarılır.
  • Parlak ve kaliteli bir cilt elde edilir.
  • Genç bir cilt yapısı oluşturulur.

Profhilo uygulaması, içeriğinde bulunan yüksek dozdaki hyalunorik asit konsantrasyonları ile hem cildi güçlendirip nemlendirir, hem de yaşlanan ve sarkan dokuyu yeniden şekillendirir.

Profhilo Hangi Bölgelere Uygulanır?

Profhilo 5 nokta tekniği genelde yüzde uygulansa da vücudun çeşitli bölgelerinde de etkili sonuçlar verir. Profhilo uygulaması;

• Yüz
  • Boyun
  • Dekolte bölgesi
  • Eller
  • Kollar
  • Diz kapağı bölgelerinde kullanıldığında cilt onarımını sağlayarak istenilen pürüzsüz ve genç cilt görünümü elde edilir.

Profhilo 5 Nokta Tekniğinin Avantajları Nelerdir?

Profhilo 5 nokta tekniğinin avantajları ise;

• Sadece 2 seans ile çok etkili sonuç verir,
  • Az sayıda enjeksiyon yapılır. Böylece acıya ağrı ve sızı minimuma indirilir.
  • İşlem süresi kısa olduğundan zaman kaybı yaşamazsınız.
  • Hızlı sonuç alınır. 2 seans ile etkileri çok net görülür.

Profhilo 5 Nokta Tekniği Nasıl Uygulanır?

Profhilo 5 nokta tekniği uygulaması öncesi uygulama yapılacak bölge anestezik krem ile uyuşturulur. Sterilizasyon yapıldıktan sonra daha önce belirlenen noktalardan deri altına enjekte edilir. Profhilo tekniği, 4 hafta arayla 2 seans olarak uygulanır. İşlem esnasında hasta ağrı hissetmez. Kanama ve morarma da görülmez. Hasta, aynı gün günlük yaşantısına geri dönebilmektedir.

Profhilo Fiyatları

Profhilo 5 nokta tekniği fiyatları, uygulama yapılan bölgeye ve kullanılan miktara bağlı olarak değişmektedir. Düşük fiyatlı uygulamalar kalitesiz ürün anlamına gelebilmektedir. Bu nedenle ürünün kalitesi ve doktorun deneyimi önemli bir ayrıntıdır.

Profhilo Sık Sorulan Sorular

Hayır, uygulama öncesi işlem bölgesi anestezik kremle uyuşturulur. Hem bu nedenle hem de işlem esnasında kullanılan enjeksiyon tekniği nedeniyle herhangi bir ağrı hissedilmez.

Hayır, Profhilo uygulaması alerjik etkiye neden olmaz. Profhilo içeriğinde herhangi bir kimyasal bulunmaz. Bu nedenle alerjik etki söz konusu değildir. Profhilo uygulaması FDA ve Avrupa standartlarına da uygundur.

Profhilo 5 nokta tekniğinin uygulama süresi yaklaşık 30 dakikadır. Etkili bir sonuç için 4 hafta arayla 2 seans yapılması tavsiye edilir.

Profhilo uygulamasının etkisi 6-12 ay arası sürmektedir.