Tedavi Alanları Cilt Gençleştirme Uygulamaları

15-20 dk

8-10 ay

Anestezi Kremi

Mimikleri kaybetmeden cildin daha genç, parlak ve doğal görünmesini sağlayan en yeni medikal estetik uygulamalarından biri de Facebotolift’tir. İçerisindeki bileşenlerle cildi besleyip cilt kalitesini artıran Facebotolift (İspanyol Işıltısı), kollajen üretimini tetikler, yüzün doğal görünümünü bozmadan daha parlak ve genç bir görünüm elde eder.

Facebotolift Nedir?

Mimiklere etki etmeden mimik çizgilerinin kaybedilmesini amaçlayan botoks benzeri bir uygulamadır. İçerisinde hyaluronik asit, C vitamini, aminoasitler, peptitler ve kas gevşeticiler bulunan Facebotolift, kaş arası ve göz çevresi, boyun ve dekolte bölgelerinde lifting etkisi oluşturarak daha genç, parlak ve gergin bir cilt oluşumu elde edilmesinde etkilidir.

Facebotolift Neden Tercih Edilir?

Diğer gençleşme tedavilerinden farklı olarak içerisinde farklı yaşlanma karşıtı ajanlar bulunur. hyaluronik asit ve kollajen içeren Liftimax, GABA ve C vitamini, botoks etkisi gösteren peptitler içerir. Bu üç içerek etkisini ilk seansta göstermeye başlar. Kasılmayı önler, mimik çizgilerini gevşetir ve güçlü bir botoks etkisi oluşturarak kırışıklıkları giderir. Cildi sıkılaştırır, kaybettiği nemi kazandırarak kuru ve mat görünümü giderip daha parlak ve ışıl ışıl bir cilt oluşturur.

Facebotolift Kimlere Uygulanır?

Facebotolift, içeriğindeki bileşenlerle cilde kaybettiği nemi ve parlaklığı kazandırır. Lifting etkisi oluşturarak güneş maruziyeti ile oluşan kuru ve mat cilt görünümü tedavi eder. Mimik kaybına yol açmadan mimik çizgilerini azaltır, kollajen üretimini tetikleyerek sarkmaları minimize eder. Bu kapsamda;

• Cilt kalitesini artırmak,
  • Mimik çizgilerini silikleştirmek,
  • Kırışıklıkları azaltmak,
  • Leke görünümünü azaltmak
  • Ciltteki mat ve kuru görünümü azaltmak,
  • Cilt bariyerini güçlendirmek,
  • Cildinde onarım başlatmak,
  • Yaşlanma belirtilerini engellemek isteyen 35 yaş ve üzeri herkes Facebotolift uygulamasını çekinmeden tercih edebilir.

Facebotolift Nerelere Uygulanır?

Facebotolift uygulaması;

• Yüz
  • Boyun
  • Dekolte bölgesinde oluşan kırışma, sarkma ve doku kayıplarının tedavisinde doğal bir etki sağlamaktadır.

Facelift uygulaması özellikle yüzde mimik kaybına neden olmadan botoks etkisi oluşturur, yüz ve boyun çizgilerinin azaltılmasında, ciltte daha parlak ve sıkı bir görünüm elde edilmesinde gönül rahatlığı ile kullanılmaktadır.

Facebotolift Avantajları Nelerdir?

Facebotolift, mimik kaybına yol açmadan botoks etkisi oluşturarak daha parlak ve genç bir cilt oluşturur. En büyük avantajları;

• İhtiyaç hissettikçe yapılabilir. Uzun süreli etkisi 3 seans ile ortaya çıkar.
  • İşlem çok kısa sürer ve vakit kaybetmeden sosyal yaşantıya geri dönmeye imkân tanır.
  • Yorgun ve kırışıklıkların olduğu cildi hızla toparlar. Hızlı ve etkili sonuç almak isteyenler için mükemmel bir alternatiftir.

Facebotolift Nasıl Yapılır?

Doktor muayenesinde cildin hangi noktalarına uygulama yapılacağı belirlendikten sonra işlem bölgeleri anestezik krem ile uyuşturulur. Sterilizasyon yaptıktan sonra kişiye özel hazırlanan karışımlar belirlenen bölgelerden cildin alt tabakasına ince uçlu iğnelerle enjekte edilir. Yaklaşık 10-15 dakika süren işlem 2-3 hafta aralıklarla 3 seans yapılarak maksimum etki sağlanır.

Facebotolifting etkisi ilk seans ile birlikte kendini gösterir. Cilt kalitesi artar, nemlenme artarak daha parlak bir cilt görünümü kazanır. İkinci seans sonrası kırışıklıklar ve lekeler azalır, gözenekler küçülerek cilt sıklığı artar. Üçüncü seans sonrası tam etki görünür. Cilt daha gergin, genç ve parlak görünür.

Facebotolift Fiyatları

Facebotolift fiyatı, uygulama yapılan bölgeye ve kullanılan miktara bağlı olarak değişmektedir. Düşük fiyatlı uygulamalar kalitesiz ürün anlamına gelebilmektedir. Bu nedenle ürünün kalitesi ve doktorun deneyimi önemli bir ayrıntıdır.

Facebotolift Sık Sorulan Sorular

Hayır, ağrılı değildir. İşlem öncesi uygulama bölgesi anestezik krem sürülerek uyuşturulur. Bu da hastanın ağrı hissetmemesini sağlar.

Facebotolift uygulaması istenen seansta yapıldığında etkisi 1 yıl devam eder. Uygulama yeniden yaptırılarak etkisi artırılabilmektedir.

Facebotolift uygulaması 2-3 hafta aralıklarla 3 seans olarak uygulanmaktadır.

Facebotolift uygulması 10-15 dakika sürmektedir. İşlem sonrası hasta günlük yaşantısına devam edebilmektedir.